22/12/2012

תגיות:
,,,,,,

כמדי שבת, פוסט שבת למען מישהו שעושה משהו למען בעלי החיים והשבת הפוסט מוקדש לבחורה אחת כזאת שלא הכרתי מעולם ואני לא חושבת שיש בעולם עוד אחת כמוה- שמה אנטל!
אנטל היא הכלבנית שלנו. היא נותנת מעצמה למען הילדודס שלנו כמויות של אהבה ודאגה שאני לא חושבת שאי פעם נראו בכלבייה. באמת! היא אוהבת כל אחד ואחת מהם, היא דואגת לכל אחת ואחד מהם וכשיש בכלבייה למעלה מ-200 כלבים זו לא עבודה פשוטה בכלל!!!!!!!!!!!
השבוע, היא חנקה אותנו מדמעות פעמיים. 
בפעם הראשונה כשאימצה לביתה ארנבון שנמצא נטוש ותשוש (סביר להניח שמישהו קנה אותו ומאס בו)…אז למרות שביתה עמוס בכלבלבים וחתולים משלה- היא הסכימה לצרף למשפחה גם את מר ארנב.
בפעם השנייה היא פשוט לא יכלה לראות את קומפוט בכלוב. קומפוט היא כלבה בת 13 שננטשה אצלנו בחודש האחרון והכלבה הזו אם לא היתה עוברת הביתה- פשוט היתה מתה בכלוב. כשאנחנו חוזרים ומבקשים מכם לקחת את המבוגרים זה פשוט כי הלב שלהם נגמר אצלנו בכלוב- פשוטו כמשמעו ואנחנו רואים זאת יותר מדי פעמים.
אז אנטל שלנו, שלא יכלה לשאת יותר את העצבות של קומפוט- מצאה עוד מקום בלב הענק שלה ובבית הקטן שלה ואימצה את קומפוט.
כשהיא סיפרה לי על כך כל מה שיכולתי לחשוב עליו זה באיזה מצב נוראי היתה קומפוט שמכל הכלבים שאנטל כל כך קשורה אליהם- היא פשוט לקחה את קומפוט והצילה את חייה!!!!!!!!!!!!
אנטל שלנו האהובה, את כל כך צנועה שבטח עכשיו שאת קוראת את זה את מתחבא מתחת לספה……..
אז רצינו להגיד לך תודה ענקית, שתדעי שרואים אותך נותנת את הנשמה שתדעי שרואים אותך גומרת את היום על 4 ועדיין מכשכשת בזנב…שתדעי שהדבר היחיד שמנחם (אותי) כשנזרק אצלנו כלב- זה שאת תדאגי לו כמו אמא ותעשי הכל כדי להקל לו על הכאב וזה מקל קצת גם על הכאב שלי…………….
שתדעי שזה שבתוך המבצע מצווה שלנו לחורף היית הראשונה מצוות העמותה לתת דוגמא אישית ולעשות מצווה- זה פשוט להשתחוות לפנייך ולזכור שעם כמה שאנחנו עובדים בעמותה הזאת 24/7 תמיד יש עוד מה וממי ללמוד-ולעשות !
אחת ויחידה שכמוך, אוהבים אותך שאני מקווה שאת יודעת כמה…נכנסת לנו לעורקים עמוק והלוואי ותהיי שלנו, איתנו, עם הכלבים שלנו לעד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שתהיה לכולם שבת שלום – בואו בשבת הסוערת הזאת לעשות את המצווה שלכם ולאמץ בגלל שמזג האויר בחוץ סוער!