11/12/2012

תגיות:
,,,,,

 

אין מילים אחרות לתאר את מה שקרה פה היום- נס גדול קרה פה! אצלנו בכלבייה! אחרי 8 שנים, 8 שנים ארורות שאיש לא רצה לקחת הביתה את הילדונת הכי עדינה בעולם, הכי טובה, שקטה ומסורה, הילדונת שלא איכפת לה מחתולים, אוהבת כלבים, כל כך אוהבת אנשים ואיש לא רצה- מיכלי שלנו הלכה הביתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כן, בגיל 12, כשהיא לא שומעת, בקושי רואה, משפחת אלפיה, שהיא משפחה אלופה שאין דברים כאלה- הגעו לקחת את הילדה שחיכתה בסבלנות 8 שנים ארורות שכל הבכי שבעולם לא יימחק את הזמן שאבד!
מיכלי 

שלנו, לא ברור איך 8 שנים איש לא רצה נשמה עדינה שכמוך. את שהסתובבת ועזרת לנו לטפל בחתולים וכלבים שהגיעו לטיפול עוד במרפאה ברמלה, את שראית איך כלבים הולכים הביתה ועדיין שמרת על חיוך, את שכל כך יודעת לרקוד מצחיק כשמלטפים אותך באחורי הגב, את זכית במלאכים שישמרו עלייך עכשיו מכל משמר!
משפחת אלפיה- אני כותבת לכם וכולי צמרמורות ובכי של אושר שלא יכול להתחיל ולהכיל בכלל את הבשורה הזו. הבחירה שלכם לקחת דווקא את מיכלי שלנו היא מעשה שעליו נודה לכם כל חיינו. אני בטוחה שגם הייקום כולו יחזיר לכם על טוב ליבכם הבלתי נתפס בעולם שלנו…הידיעה שמיכלי תישן עכשיו בבית במקום בכלוב בכל הלילות הקרים מורידה לנו מהלב כל כך הרבה סלעים. 
ולכל שאר האנשים שקוראים את הפוסט הזה ומתרגשים איתנו מהתמונה הכל כך נוגה הזו של מיכלי בבית- דפדפו באלבום הזה ובואו גם אתם בחג הניסים הזה לעשות עוד ניסים ונפלאות ולקחת דווקא את הכלבים המבוגרים שכל כך זקוקים לכם ומבטיחים להכניס הביתה המווווווון אור!!!!!