19/08/2012

תגיות:
,

 19.8.2012

 

 

לכבוד                                                                                       לכבוד

רנ"צ יוחנן דנינו                                                                         ח"כ השר יצחק אהרונוביץ'

מפכ"ל המשטרה                                                                       השר לביטחון פנים

 

הנידון: דרישה לאכיפה מוגברת של חוק צער בעלי חיים בעיר טייבה

 

שלום רב,

 

בתאריך 17.8.2012 התקבל דיווח מחריד ביותר במשרדי עמותת תנו לחיות לחיות – עובר אורח, איש מג"ב, שטייל במקרה בצפון מזרח טייבה ליד פרדס עצי זית, נתקל בגופה של כלב מסוג אמסטף שככל הנראה נקשר בשלשלת ברזל, על גופו נשפך חומר בעירה והוא הוצת והושאר להישרף למוות תוך עינויים קשים שהדעת אינה סובלת.

זהו אינו המקרה הראשון שבו אזרחים מדווחים לנו על מקרים כאלה באזור טייבה. אותו אזרח שמסר את הדיווח ציין בפני כי האזור כולו זרוע עצמות כלבים שכפי הנראה, לא נותר אלא לשער כי עברו אותה מסכת ייסורים ללא מפריע.

אני מבקשת ממך לפתוח בחקירה לאלתר ולעבות את השיטור העירוני, הסיורים והנוכחות המשטרתית באזור, לרבות אכיפה מוגברת של חוק צער בעלי חיים.

תחושת ההפקרות ששוררת באזור טייבה חייבת להיפסק. אנחנו מקבלים בכל יום עוד ועוד הוכחות לכך שמתבצעים באזור (ובכל הארץ) מעשי זוועה מזעזעים כגון המקרה שציינתי בראשית המכתב – שריפת בעלי חיים בעודם בחיים, סקילה באבנים, הרעבה, חיתוך איברים ועוד.

מצורפת תמונה שצולמה על ידי איש מג"ב מוסר הדיווח שמצא את גופת הכלב.

 

בברכה,

אתי אלטמן – דוברת

עמותת "תנו לחיות לחיות"

נספח:

מכתבו של מוסר הדיווח

 

 

נספח

שלום רב, רציתי לעורר את תשומת לבכם למשהו שקורה הרבה בכפרים הערביים לפחות דברים שיוצא לי הרבה לראות ושאין בסמכותי לעשות שום דבר כנגד זה, אני בתור חובב חיות מאז ילדותי מתקשה להבליג על זה כיתר האנשים. ביום שישי האחרון נתקלתי בקש ששבר את גב הגמל בצפון מזרח טייבה ליד פרדס עצי זית מצאתי כלב מסוג אמסטף קשור בשרשרת ברזל והשרשרת תקועה באדמה. על הכלב שפכו כנראה חומר בעירה רק על אמצע גופו ולא על כולו ככה שיסבול כמה שיותר ואת זה ניתן להבין על ידי זה שפני ורגליו לא שרופות, צילמתי שלוש תמונות והעליתי רק אחת. זה באזור מתחם מגורים של משפחת פשע באזור. היו עוד הרבה עצמות באזור ואני מקווה שזה לא חיות שעברו התעללות.