29/07/2012

תגיות:
,

לפני מספר חודשים סיפרתי לכם על כוונה לבטל את המכסים על עגלים חיים. ביטול המכסים יעודד את המשלוחים האכזריים שלהם, התעללות שלא תאומן. בעזרתכם, תנו לחיות לחיות הצליחה להקפיא את הרעיון המזעזע הזה עד היום.

 

אבל הבוקר נדהמתי לראות בעיתון "דמרקר" שבכיר במשרד ראש הממשלה לא מרוצה, כנראה, מההצלחה שלנו, ואמר שיש לבטל את המכסים על יבוא של עגלים חיים!

 

דווקא ביום שבו ביבי מדבר על העלאת מסים, כי "אין ארוחות חינם" הוא מבקש להוריד את המכס על יבוא עגלים!

 

אני רוצה להגיד לו: ביבי, תסתכל בעיניים של העגל שאתה מעודד אנשים לסחור בו ולשלוח אותו מקצה העולם עד קצהו, רק כדי שישחטו אותו בסוף הדרך. ביבי, תסתכל לעגל בעיניים ותסביר לו למה הוא צריך לסבול בספינות דחוסות ובמשאיות מיטלטלות במשך ימים ושבועות. ביבי, תסתכל לעגל בעיניים ותסביר לו למה הוא צריך לסבול מהזוהמה, הצפיפות, הפחד, והסבל מפצעים ושברים שנגרמו בזמן ההעמסה האלימה. תסביר לו למה הוא צריך לעבור מחורף אוסטרלי לעומס החום המשווני ולתנאי המדבר באילת. תסביר לו למה כל זה מגיע לו, כשכל המומחים שבעולם אומרים שהובלות של בעלי-חיים הן תמיד אכזריות וצריך לצמצם אותן למינימום.

 

ארוחת הסטייקים מהעגל המסכן הזה תהיה אולי ארוחה זולה יותר. אבל אין ארוחות חינם. מישהו ישלם עבור הארוחה הזו מחיר יקר – בסבל, בעינויים, בחרדה.

 

ביבי – זה הזמן להסביר לבכיר בלשכה שלך שלא מבזבזים כספי ציבור כדי לעודד התעללות. זה הזמן לגנוז את ההמלצה לבטל את המכס על יבוא עגלים חיים.

 

כיתבו גם אתם לביבי:

 

http://www.facebook.com/Netanyahu

 

[email protected]

 

פקס 02-5664838

 

תודה, אתי אלטמן