17/05/2012

תגיות:

להלן הפניה כפי שהתקבלה במשרדנו:

 

גוף ההודעה:
אני פשוט מזועזעת!!! נסעתי אתמול16.5.2012 ב19:30 בערך לבי״ח הילל יפה עם חמותי. כשבדרך אני רואה מכונית כחולה נוסעת ודורסת 2 כלבים תמימים ששיחקו שםמה שקרה במדוייק זה כך: כלב שחור ולבן שיחקו בצד הדרך, כבר מרחוק היה ניתן לראות שהם עומדים להתפרץ לכביש בו הנסיעה המותרת היא 50 קמ"ש. הכלב היה ניתן לראות שהכלב הלבן עומד להתפרץ לכביש ע"מ לחצות אותו. היא האטה את הרכב(לא עצרה!) הכלב הלבן נרתע לאחור וכשראה שהיא מאטה בא לחצות. אך היא המשיכה בנסיעתה ודרסה את הכלב הלבן. היא האטה את הרכב מחרדה, ואז תוך כדי שהכלב השחור שבא לעזרת החבר שלו התקרב אל הכבישכדי ללכת לכלב הלבן, היא דרסה אותו והכלב נגרר לה מתחת לאוטו עד לבית החולים. נניח שאחד היה תאונה, אפילו לא עצרה לראות מה שלום הכלב ! רק האטה מעט ואז דרסה את הכלב השני בצבע שחור וגררה אותו עד לבית החולים!! עצרתי אותה בכניסה לבית חולים וצעקתי עליה ומה היא עונה לי?? ״מה באמת? מה רצית שאני יעשה ? יעצור? ואם היה קורה לי משהו??״

 

 

 

לכבוד:

משטרת חדרה

באמצעות פקס: 04-6327410

 

הנדון: תלונה על חשדות לכאורה להתעללות בבעלי חיים   

 

  1. עמותת תנו לחיות לחיות הנה "ארגון למען בעלי חיים", כהגדרתו בחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד – 1994 – ומוסמכת לפעול להגנתם ולרווחתם של בעלי החיים בישראל, כאמור בחוק, ובכלל זה להגיש קובלנות פליליות ובקשות לצווי מניעה.

 

  1. למשרדי עמותת "תנו לחיות לחיות" הגיעה תלונה אודות שני כלבים אשר לכאורה נדרסו בזה אחר זה בידי אותה נהגת, באזור בית החולים הלל יפה ביום ד' 16.5 בשעה 19:30. המכונית המדוברת מספרה וצבעה כחול כהה. במקרה נכחו עדים.

 

  1. מצ"ב התלונה המקורית אשר נשלחה אל משרדי העמותה וסימונה א'.

 

  1. העמותה רואה בחומרה רבה מעשה זה ומבקשת למצות את החקירה עם הנהגת ולבדוק את פרטי המקרה.  

 

  1. אין כל ספק כי במידה ויאומתו החשדות, מדובר במעשים הנוגדים את חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) , התשנ"ד – 1994, האוסר על התעללות כלשהי בבעלי חיים, לרבות פגיעה בבעלי חיים וברווחתם.

 

  1. אבקשך לפעול בדחיפות בנושא ולהורות לגורמים המתאימים במשטרה למצות חקירה עד תום בהקדם האפשרי


 

בברכה,

אתי אלטמן – דוברת וממייסדי העמותה