22/02/2012

תגיות:
,,,,



חברים יקרים שלום רב

 

כרגיל הגיע לידי מקרה מזעזע של התעללות חסרת רחמים שכלב מסכן. המקרה הזה מזכיר מראות שאנו רואים בד"כ רק בסרטי אימה אך לצערי הרב שוב מדובר במציאות קשה הנובעת בעיקר מענישה רפה אם בכלל כאשר מדובר בענישה של מתעללים בבעלי חיים.
לצערי הרב, האיש או האנשים שעשו מעשה נבלה זה לא נתפסו כי הכלב החמוד הזה נמצא זרוק כשהוא פצוע ממה שנראה כתוצאה מכך שנקשר לרכב נוסע ונגרר במהלך נסיעה במכוון!! (כן כן זה לא לקוח מסרט!!).

 

אני מעבירה אליכם את הסיפור המלא כפי שהגיע אליי על מנת שתתרשמו בעצמכם מהמקור עצמו ותבינו עד כמה חשוב להרים קול זעקה בבקשה להחמיר באופן משמעותי בענישה של מתעללים בבעלי חיים שכבר נתפסו!

 

אודה לכם אם תשרשרו את ההודעה הזו ותעבירו לציבור הרחב שיבינו ויפנימו את החשיבות בענישה חמורה והעלאת המודעות לחשיבות הכבוד שמחייב אותנו כבני אדם כלפי בעל החיים.

 

שלכם,

אתי. 



"יום שני ה13.2 אדם כלשהו לקח כלבה שהייתה קשורה וגרר אותה עם אוטו עד שכמעט מתה, בגלל שהיא נבחה בלילה במשך 10 דקות

חברי ותושבי בית אלפא היקרים, הנה התמונות מדברות בעד עצמן.

32 שנים אני חיה בינכם ודבר כזה מזעזע עוד לא ראיתי.

מעשה כזה הוא מעשה לא אנושי, גם או זו לא הייתה הכלבה שלי.

ביום שני ה13.2 בשעה 23:30 בני קשר את הכלבה בחצר. לאחר 10 הבחין שהכלבה אינה מפסיקה לנבוח, והוא החליט לחזור ולהכניס אותה חזרה לבית. כשהוא חזר היא נעלמה באופן מסתורי ולא חזרה. הוא חשב שהיא התנתקה מהחבל.

לאחר יומיים היא חזרה אלינו, פצועה אנשונות כאשר כוויות גדולות בגופה, רגליה נפוחות עם נקעים, ומדממות משיפשופים ממושכים עד כדי כך שכפות רגליה וקצות אצבעותיה הם בשר חשוף.

איך אפשר לקחת כלוב קשור, לחתוך לו את החבל ולגרור אותו קילומטרים על כביש עם מכונית נוסעת?

האדם שעשה את זה יכל להתקשר אלינו, ובאין מענה לדפוק בדלת, וללא מענה בדלת להתקשר למועצה האיזורית, ללוכד כלבים, ואפילו למשטרה על "הקמת רעש". קרו גם מקרים נוראיים בעבר של אנשים רעים וחסרי רגש שהרעילו כלבים למוות!

אבל האדם הזה בחר להסתכל לכלבה בעיניים ולענות אותו במשך שעות!!!

זה סאדיזם! מחלת נפש אמיתית!

ראיתי וחוויתי בעצמי במשך שנים כלבים שמסתובבים ביום ובלילה, נובחים ללא הפסק, וגם נושכים אנשים וחיות מחמד. תמיד הרגשתי שהייתה הידברות, ואני לפחות פיניתי יפה ובנימוס לבעלי הכלבים, וביחד הגענו לפיתרון.

אז למה זה בדיוק כשכבר דאגנו לה לאילוף, קנינו לה מחסום, והכנסנו אותה כל ערב לישון בבית, דבר כזה קרה?

ומה אותו אדם יכול לעשות בשעת כעס, לילדים שלו ויותר מזה- לילדים שלנו?

דעו כי סאדיסט חסר מעצורים מסתובב בקיבוץ, חיי יום יום ביננו.  

ראו הוזהרתם!!!"