04/12/2011

תגיות:
,

קליניקת תנו לחיות לחיות – החודש נפתחה הקליניקה הייחודית של עמותת "תנו לחיות לחיות" בשיתוף עם המרכז האקדמי קריית אונו, בקליניקה זו לוקחים סטודנטים למשפטים חלק פעיל במחלקה המשפטית של העמותה ועוברים קורס אשר מלמד אותם על זכויות בעלי החיים בישראל וחוק ותקנות צב"ח. מטרת הקליניקה היא העלאת המודעות של המשפטנים בנוגע לזכויות אשר מעוגנות בחוק של בעלי החיים בשאיפה שסטודנטים אלו בעתיד יגיעו למשרות בפרקליטות או במשטרה ואז יפעלו לזכויותיהם של בעלי החיים.    

 

שחקן כדורסל בליגת העל אשר הורשע בארגון קרבות כלבים-   שחקן NBA לשעבר, גארד-פורוורד בן 30, ארגן את הקרבות בביתו בתחילת שנות ה-2000 וב-2004 הורשע ונפסקו לו 80 שעות עבודות שירות. עמותת "תנו לחיות לחיות" התנגדה להחלטה של בעלי מכבי חיפה ג'ף רוזן לצרף את השחקן , ששיחק לאחר שנופה מפורטלנד לפני שהגיע לישראל. ויובהר "קרבות כלבים הם התעללות חמורה בבעלי חיים, שיסוי אכזרי של כלבים האחד בשני, כשמהצד עומדים אנשים שמה שמשלהב אותם זה לראות בעלי חיים פצועים ומדממים על כן פנתה המחלקה ושלחה מכתב לשרת התרבות והספורט השרה לימור לבנת בכדי שתפעל שמי שאשר הורשע בהתעללות בבע"ח לא יהיה שחקן פעיל בליגת העל.

 

המשך הלחימה בנטישות בע"ח-  במסגרת הלחימה של המחלקה המשפטית  בבעלי כלבים אשר נוטשים את כלביהם שלחה המחלקה המשפטית  מכתבי התראה לפני נקיטת הליכים משפטים בכמה מקרים של נטישות ובמקרה אחד של נטישה הגיעה המחלקה המשפטית להסדר פשרה אשר במסגרתו קיבל על עצמו הבעלים אשר נטש את הכלב לשלם סך של 3,000 ₪ בגין הטיפולים הוטרינרים בכלבו.