26/03/2019

תגיות:
,,

בניצ'קה! איזה כלבלב. איזה אהוב. הכלב שהלשון שלו תמיד היתה בצד, בחוץ והצחיק אותנו בלי סוף ואהב אותנו, בעדינות, בביישנות, במסירות אין סופית. שנים ארוכות שאיש לא רצה לאמץ אותו כי לא נראה כמו כולם..כי היה קצת ביישן…בגיל 6, אחרי המתנה כל כך ארוכה ומייאשת הוא זכה למשפחה הכי מדהימה בעולם, שנפרדת ממנו היום בכאב ואני ממליצה לקרוא את המילים המרגשות שאמא אריאלה כתבה.
אי אפשר להסביר במילים, איך זה לראות כלב שחי אצלנו כל כך הרבה שנים, יוצא עם זוג הורים מקסימים מהכלוב, נמצא שם כשהם מתחתנים, שותף לרגע בו נולדים להם ילדים, שהופכים להיות לו לאחים- הופך לחלק בלתי נפרד מהמשפחה.
להפרד מכלב זה תמיד כאב קשה מנשוא, אבל בתוכו, אנחנו חייבים לזכור, לשוב ולהתבונן בתמונות מלאות החיים שאתם אריאלה, המשפחה שלו, הענקתם לו אחרי שחיכה לכך כל כך הרבה שנים❤️

"תנו לחיות לחיות היקרים… רציתי להגיד תודה שהענקתם לי את בניצ'קה לפני 7 שנים… לקחתי אותו כשהיה בן 6… והיום נפרדנו ממנו בכאב גדול בגיל 13 לאחר שסבל מסרטן… הוא זכה לגדול ולפרוח עם המשפחה שלנו… לראות אותנו מתחתנים , לגדל את הילדים ובעיקר לקבל ולתת מלא אהבה… לולא הייתם מפרסמים תמונה שלו לפני 7 שנים של בניצ'קה שמחפש בית לא היה לנו כאלה 7 שנים מדהימות מלאות אהבה! מצרפת לכם תמונות של הפינוקים שקיבל בימים האחרונים…💙💙💙"