12/09/2018

תגיות:
,,

תכינו מלאי של ניירות טואלט- כי הפוסט הזה הולך להיות מרגש באמת!
לפני שלוש שנים, ננטש ג'וני בהסגר. כלב בן 10, עם בעיות אוזניים, ננטש צורח מכאבי אוזניים או אולי מזה שבעטו בו, אחרי 10 שנים מהבית!
את ג'וני הוצאנו מההסגר. הענקנו לאוזניים טיפול רפואי וחיכינו שהמהמם הזה יזכה לצאת מהר, לבית שיאהב ולעולם לא יוותר.
אבל אף אחד לא רצה לאמץ את ג'וני.
הוא "קשיש" בן 10, הוא שחור, הוא לא מסתדר עם כלבים או חתולים. הוא עלול לנשוך כשמנסים לקחת לו את המשחקים.
בהסגר..בודאי כבר מזמן היו ממיתים אותו. מי יאמץ כלב כזה? גם ככה בני האדם מחפשים את הכלב המושלם וכל עוד הוא לא צעיר, לבן, קטן ומסתדר עם כולם, הוא נתקע בכלוב..
למרות "גילו המבוגר" ג'וני יותר מהכל אוהב לשחק. הוא יכול במשך שעות ארוכות לזרוק לעצמו כדור ולתפוס אותו בחזרה..ילד נצחי שכזה..מצחיק כל כך.
והוא הצחיק אותנו בלי סוף. אבל כשאתה מביט בכלב בן 10 בחום של יולי אוגוסט מתקשה לנשום בחום הנורא- אתה נזכר שהוא בן 10 והלב כואב ואז מגיע חורף נוראי ואתה צופה בו מכורבל במיטה על רצפת הכלבייה- ואתה פשוט בוכה.
3 שנים עברו. אף אחד לא מצא #מקוםבלב לג'וני. לא בסערות הגדולות ולא בחמסינים הנוראיים. וג'וני כבר בן 13.
אתמול, ליסה המושלמת הגיעה לכלבייה. היא אימצה אצלנו את ג'ינג'י, חצור, קודי, ג'יפסי, וילי, חופר, וגור כולם חתולים עיוורים או כאלה שלא "נראים" מספיק טוב למאמצים. היא אימצה אצלנו את פומה, כלבלבונת שבגיל 8 ננטשה. יש לה 3 כלבים בבית ועשרות חתולים- אבל יש לה מספיק מקום בלב כדי להציל עוד חיים!
וכן, ג'וני לא מסתדר עם כלבים וחתולים בכלבייה אבל מאות כלבים שלנו שאומצו ולא הסתדרו בתנאי כלבייה עם זנבות אחרים- בבית, בסביבה אוהבת, בלי הצורך היומיומי לשרוד, הם היום כולם משולבי זנבות.
אז ליסה עשתה מקום בלב והיא יודעת שהאימוץ הזה והשילוב של ג'וני בבית ידרוש השקעה. אבל כשאתה באמת רוצה להציל חיים- הבעיות מתקטנות כשיש מולך ג'וני שזכה לחיות.
הצילום המופלא הזה מופיע בלוח השנה החדש שלנו שצילמהSveta Butko Photography ג'וני והמתנדב האהוב עלינו בעולם כולו, אופיר זהבי.
ליסה את מהממממממממת! והשנה אומנם עדיין לא התחילה- אבל ללא כל ספק עשית לנו את השנה. אנחנו נוזלים מאתמול ולא יכולים להוריד את העיניים מהתמונה הזאת של ג'וני, שנציץ בה בטח לאורך כל השנה כדי לזכור, שיש עוד תקווה, שיש עוד אנשים עם לב גדול, שיש עוד סיכוי להציל את מי שאין לו סיכוי כביכול. שולחים לך מכאן חיבוק ענק ענק ואת השנה הכי טובה שיכולה להיות.

אם התרגשתם איתנו, תגיעו אלינו מחר לבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות, להציל עוד כלבים מבוגרים, ששרדו את הקיץ הזה בגבורה ומגיע להם כל כך לצאת מהכלוב לשנה טובה.