02/08/2018

תגיות:
,,

כשההורים של קוקי עברו דירה- הם נטשו אותה בכלבייה. הכלבה הכי עדינה בעולם ניפצו את הלב שלה לחתיכות, גרמו לה לנזק חמור מאוד! קוקי לא התאוששה. היתה יושבת בפינת הכלוב במשך ימים ארוכים, לא אוכלת, לא שותה- היא ממש היתה בסכנת חיים.
הבגידה שעברה- איך לא, גרמה לא לא לסמוך על בני אדם. כך שלא נמצא גם מישהו מספיק סבלני לפחדים של הבובה..ידענו שבכלוב היא פשוט לא תשרוד! היא אומנם כלבה צעירה, אבל הנפש עינתה את הגוף והיינו חייבים להוציא אותה מהכלוב בדחיפות. אז פנינו לקרין ודניאל האלופים, שיש להם בנוה ימין פנסיון דרך לב הכלב והם כבר אימצו אצלנו גברת אחת ששברו לה את הלב וצרפו אותה ללהקת הזנבות הקבועים בביתם.
קוקי היתה בפנסיון חודשים ארוכים. שוב ושוב קראנו לכם לעשות מקום בלב, חיפשנו בלי סוף מאמצים סבלניים שיוכלו להציל את הבובה. חודשים ארוכים וקוקילידה מתוקה שלא מצליחה למצוא אהבה.
להחזיר אותה שוב לכלוב היה פשוט הורג אותה. ולכן, אחרי חודשים ארוכים של המתנה בפנסיון עם הבנה כואבת, שמאמצים סבלניים קשה למצוא בימים שכאלה…………..קרין ודניאל המהמממים- החליטו להפוך להורים מאמצים!
הם עשו איתה עבודה מדהימה. הם ריפאו את הלב שלה ולא היו מוכנים לשאת את המחשבה, שסדק אחד ולו הקטן שבקטנים, יגרום לקוקי שוב לכאב נוראי.
קרין ודניאל היקרים. ריגשתם אותנו עד דמעות ואין מספיק מילים שיוכלו להסביר, למי שלא מכיר, איך הצלתם את חייה של קוקי והפכתם אותה לילדה מאושרת מאוד!
הלוואי ונזכה להכיר עוד אנשים מדהימים כמוכם- שיעזרו לנו להוציא מהכלובים את הכלבים החרדתיים שלנו שבכלוב שורדים בקושי.