16/07/2018

תגיות:
,,

זה מה שאנדי כתבה לנו לפני 7 שנים ואנחנו ממליצים לקרוא כל מילה:

"בתאריך 30.12.11 אימצנו את בקי. את ההחלטה על האימוץ עשיתי חודשים לפני כן כשראיתי את התמונה שלה בפייסבוק שלכם.המכשול היה לשכנע את בעלי לאמץ אותה. לקח לי מעל לחודשיים במסע שיכנועים אינטנסיבי עד שהתרצה. היום בקי היא אהובת נפשו, והוא אהוב ליבה הקשר בינהם מדהים .
בקי היא כלבה מבוגרת בת 7 טובת לב,מקסימה וחכמה מאוד שחיה כ4- שנים בכלביה,את שמה ( כפי שהופיע באתר ) לא שינינו כי החלטנו שאנחנו מקבלים אותה כמו שהיא .
בתקופה הראשונה היא נראתה לנו מאוד עצובה והיה נדמה כי היא אמנם נהניית מהטיולים הרבים שקיבלה ( במיוחד ברכב )אבל לא ממש הבינה מה קורה איתה .
ואז…. התחילה להתעצבן על כל מה שזז בסביבה שלה מחוץ לבית, רוכבי אופניים, ילדים משחקים, אנשים שעוסקים בספורט,אופנועים וכל כלב וחתול בסביבה.לרגע לא חשבנו שצריך להחזיר אותה , התייעצנו עם מאלף כלבים והבנו שרק זמן, אהבה וסבלנות יעשו את השינוי. כיום כשהיא יודעת שיש מכשול לפניה היא פשוט מבקשת לעבור למדרכה השניה ומונעת מעצמה את הבעיה.על התנהגות טובה היא מקבלת תגמול ואין יותר גאה ממנה.
בכל יום היא נפתחת אלינו יותר ויותר , ואנחנו רואים שיפור בהתנהלות שלה בחוץ ויודעים שאנחנו בדרך הנכונה.
אני ממליצה לכל אחד ואחת לאמץ כלב/ה מבוגר/ת ולתת לו/לה כמה שנים של אהבה . והכי חשוב , סבלנות, סבלנות , סבלנות"

4 שנים ארוכות וקשות עברו על בקי המדהימה שלנו. היא נולדה מחדש בביתם של אנדי ובעלה שהצילו אותה מחיים ארוכים מדי בכלוב.
בשבוע שעבר, בקי נפטרה ואנדי שוב כתבה לנו:

"אומרים שכלבים מגיעם לגן עדן. בקי בהחלט כלבה שמגיע לה גן עדן . עד לפני 3-4 חודשים היא היתה בסדר ואז החלה הידרדרות מהירה . אתמול כבר לא יכולנו לשאת את סיבלה. היא היתה הצל של עצמה , לא רואה , לא שומעת , איבדה מסת שריר שגרם לה לרדת 12 קילו ,ולאחרונה נוצר כיב בעין שניסינו לטפל ללא הצלחה .
בקי היתה דיוה ואנחנו איפשרנו לה להיות כזאת"

אנחנו לעולם לא נשכח את בקי. היא היתה אחת הכלבות המדהימות שמדי יום הייתי שואלת: מה היא עדיין עושה בכלוב. אנחנו לעולם לא נשכח אתכם משפחת בירנבאום- שהענקתם חיים שלמים לבקי אחת מקסימה שכל כך חיכתה שיגיעו עבורה הורים מושלמים ♥️