22/11/2009

תגיות:

לאחרונה נקלעה דיירת של מתחם המגורים "כפר הים", המחזיקה ברשותה שני כלבים אהובים, למאבק משפטי מול החברה המנהלת את מתחם המגורים. המאבק החל כתוצאה מדרישתה של הנהלת החברה מן הדיירת לסלק לאלתר את כלביה מיחידת הדיור בה היא מתגוררת, וזאת בהתאם למדיניות החברה, האוסרת להכניס לשטח בעלי חיים.
דיירת המתחם סירבה בתוקף להיפרד מכלביה, מה שהוביל את הצדדים בסופו של יום לסכסוך בבית המשפט. מאחר שהשפעתה של ההכרעה בעניין זה חורגת מהסכסוך הנוכחי ועשויה להשפיע על חייהם של כלבים וחתולים רבים שבעליהם ייקלעו למצב דומה, ביקשה עמותת "תנו לחיות לחיות" להשתתף בדיון המשפטי בגדר 'ידיד בית המשפט'.
משמעות הבקשה היא הצטרפות העמותה לדיון בתור מומחה מוכר בתחום הנידון, אשר מסוגל לתרום להבנת ביה"מ את הנושא ולשפוך אור על השלכותיה העתידיות של ההכרעה הספציפית במקרה הנידון.
בכוונת העמותה להבהיר לביה"מ את הסכנה שבגירוש הכלבים מביתם, מה שעלול לגרום לא רק סבל נפשי כבד, אלא אף לסכן את חייהם במידה ולא יימצא להם בית חלופי מתאים. זעקתם של עשרות ומאות כלבים וחתולים שעלולים להיקלע בעתיד למצב דומה נשמעה באוזני העמותה, וזו התגייסה כרגיל לעזרתם- גם  בין כותלי ביה"מ.