29/12/2008

תגיות:


לאחר שסיימתי עם המרפאה הגעתי לבית האריזה והתחלתי לנסות להבין מה קרא בחיפוש אחר הכלבים האחרים מצאתי את " באתי" מתה  ובהמשך החיפוש מצאתי גוש בשר של כ7 ק"ג זרוק על הרצפה ובמקום אחר חלקים פנימיים  של פרה .
את ג'אבו ואת גושי הבשר שלחנו לבדיקה במעבדה . הממצאים היו חד משמעיים ריכוז גבוהה  של רעל בשם טמיק


יש לציין שילדי מסתובבים בבית האריזה ומשחקים עם הכלבים ואם הם היו רק נוגעים ברעל ואחר כך בפנים או בשפתיים הרעל היה גורם למותם תוך מספר דקות.


כדי לנסות לפתור את התעלומה המוזרה הזו מייד נגשתי אל מצלמות האבטחה  שממוקמות סביב בית האריזה.להפתעתי נראה רכב של החשוד במעשה ממושב דלתון מגיע כשעה לפני המקרא לתוך בית האריזה
והכלבים מצולמים כשהם הולכים אחרי הרכב.
יום לאחר מכן  צלצלתי לחשוד תוך כדי שאני מקליט את השיחה ואמרתי לו שהוא מצולם כשהבן שלו נכנס עם הרכב ומרעיל את הכלבים ואם הוא לא יגע לסדיר את העניין אני הולך למשטרה . הא עמד על כך שאני לא ירד למשטרה והבטיח להגיע . הוא הגיע ביום שלישי אלי למשרד בפגישה שהוקלטה על ידי הוא  מוקלט כשהוא מוכן לשלם 600 ₪  על כל כלב שמת ולסגור את העניין
כמה ימים לאחר מכן הקלטתי עוד שיחה שבה אני מבקש ממנו לשלם עבור הבדיקה של הרעלים במעבדה בסך 1500 ₪ ובה הוא מביע את הסכמתו.
עם כל ההקלטות וסרטי ההקלטה נסעתי למשטרת קריית שמונה והגשתי תלונה .


מה קורה במשטרה וכמה ברצינות מתייחסים שם לתלונה אין לי מוסג.


יש לציין שלאותו חשוד יש עדר בקר גדול והרבה מהפרות שלו מעורבות בתאונות בכביש הראשי אני אישית נכחתי בתאונה שרכב התנגש בפרה נוסעי הרכב יצאו ללא פגע , לפרה נשברו כל הרגלים היא לא הצליחה לקום הגיעו שוטרים  למקום ולאחר כשעה שהפרה המסכנה סובלת הגיע איש משטרה וירה בה בראש.לאחר מכן לקחו לה את סימון והמספר מהאוזן . עד היום לא ברור מה המשטרה עשתה.

מצ"ב העתק תלונה למשטרת טירת הכרמל