15/12/2008

תגיות:

1.עמותת "תנו לחיות לחיות" הנה "ארגון למען בעלי חיים", כהגדרתו בחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד – 1994, ומוסמכת לפעול להגנתם ולרווחתם של בעלי חיים בישראל, כאמור בחוק, ובכלל זה להגיש קובלנות פליליות ובקשות לצווי מניעה.


2.היום התקבל דיווח מתושבת פתח תקווה, מיכל ויינברג המתגוררת ברחוב פינס 9 ומאכילה את חתולי הרחוב (0544811542 או 0504555807). לדבריה של ויינברג, אדם  המתגורר בבניין מגוריה, שוחט ניסים שמו, שעל פי ספר הטלפונים מספרו- 039088059, נוהג באופן קבוע לבעוט בחתולים, להעיף את השתייה והמזון שלהם ולגרשם. לאחרונה, הקצין השכן את מעשיו והחל לדרוס את החתולים. ויינברג טוענת כי  ראתה במו עיניה את שוחט מבצע עבירה זו. עד היום דרס השכן שבעה חתולים.


4.  כשפנתה המדווחת למשטרת פ"ת, להגיש תלונה תשובתם, לדבריה, הייתה: "אנחנו לא עושים כלום במושא חתולים".


5.אין כל ספק כי במידה ויאומתו החשדות, מדובר במעשים הנוגדים את חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) , התשנ"ד – 1994, האוסר על התעללות כלשהי בבעלי חיים.


6.משטרת פ"ת התייחסה לאירוע בזלזול משווע. במדינה שבה קורים מקרי אלימות מדי יום, אין להקל ראש גם באלימות כנגד כלפי בעלי חיים. אדם שדורס ומכה בעל חיים יכה גם בני אדם.  אנחנו מצפים  ממפקד משטרת פ"ת כי ייתן את הדין עם השוטר שטיפל באירוע בצורה מחפירה ומעבר לכך, אנו כמובן מצפים כי העבריין יבוא על עונשו.



 
בברכה,
אתי אלטמן
דוברת תנו לחיות לחיות