16/12/2008

תגיות:

1. עמותת "תנו לחיות לחיות" הנה "ארגון למען בעלי חיים", כמשמעותו בחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד–1994, והיא מוסמכת לנקוט בצעדים להגנה על בעלי חיים, כאמור בחוק.


2. אלי פריד (טלפון: 054-6888235), תושב מושב שדה יצחק, דיווח לעמותת "תנו לחיות לחיות" על הרעלה של 12 כלבים במושב שדה יצחק. אחד מהכלבים, הוא כלבו של מר פריד. סוג הרעל נמצא בידו של מר פריד, אך אל עף שהגיש תלונה במשטרת  חדרה (תיק מספר: 2008/484834) שהועברה למשטרת עירון, איש לא מצא לנכון לבדוק את סוג הרעל או לחילופין לפנות לווטרינר העירוני על מנת לבדוק את הנושא לעומק.


3. אין כל ספק כי במידה ויאומתו החשדות, מדובר במעשים הנוגדים את חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) , התשנ"ד – 1994, האוסר על התעללות כלשהי בבעלי חיים, לרבות פגיעה בחתולים וכלבים וברווחתם.


4. אנו מבקשים ממשטרת עירון לבדוק את הנושא לעומק ולא להניח עד שיימצא האשם בדבר. בינתיים, מצאו את מותם 12 כלבים והמספרים רק הולכים וגדלים. לא ייתכן שהדאגה לחייהם של בעלי החיים תהיה בתחתית סדר העדיפויות של המשטרה. אנו מצפים כי תתבצע בדיקה של הרעל וכי המשטרה תבדוק האם מדובר בפעולה רשותית או של אדם פרטי.


בכבוד רב,
אתי אלטמן
דוברת עמותת "תנו לחיות לחיות".