15/12/2008

תגיות:

1.עמותת "תנו לחיות לחיות" הנה "ארגון למען בעלי חיים", כהגדרתו בחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד – 1994, ומוסמכת לפעול להגנתם ולרווחתם של בעלי חיים בישראל, כאמור בחוק, ובכלל זה להגיש קובלנות פליליות ובקשות לצווי מניעה.


2.היום התקבל דיווח מתושבת יפו, לילי מרי (054-7219102), על שלושה נערים שלקחו חתול רחוב בגינת סמדר, ברחוב עירית  ביפו, קשרו אותו בחבל, תלו אותו ולאחר מכן שרפו אותו.


3. כשהתקשרה מרי למשטרה (תלונה מספר 113), עוד בשלב בו  ראתה את הנערים חונקים את החתול, נאמר לה שניידת יוצאת לכיוון איזור המקרה. אלה ששום ניידת לא הגיע ומרי  המשיכה להתקשר (4 פעמים לדבריה). הנערים נעלמו ושום דבר לא נעשה בנידון, עד לרגע זה.


4. אין כל ספק כי במידה ויאומתו החשדות, מדובר במעשים הנוגדים את חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) , התשנ"ד – 1994, האוסר על התעללות כלשהי בבעלי חיים.


 5. משטרת ת"א התייחסה לאירוע בזלזול משווע. במדינה שבה קורים מקרי אלימות מדי יום, אין להקל ראש גם באלימות כנגד כלפי בעלי חיים. אנחנו מצפים  ממפקד משטרת ת"א  כי ייתן את הדין עם המוקדנית שטיפלה באירוע בצורה מחפירה ומעבר לכך, אנו כמובן מצפים כי העבריינים יבואו על עונשם.



 
    בברכה,
    אתי אלטמן                  
                                                                                                   דוברת תנו לחיות לחיות
                                                                                                       050-5358421