10/12/2008

תגיות:

1.עמותת "תנו לחיות לחיות" הנה "ארגון למען בעלי חיים", כהגדרתו בחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד – 1994, ומוסמכת לפעול להגנתם ולרווחתם של בעלי חיים בישראל, כאמור בחוק, ובכלל זה להגיש קובלנות פליליות ובקשות לצווי מניעה.


2.היום התקבל דיווח מתושבת אשדוד, אלכסנדרה ברוציצקי (טלפון:0547-392977), המתגוררת ברחוב יהודה מכבי 9/8 אזור ו', על חשד להתעללות בחתולי הרחוב בהם היא נוהגת לטפל, מהשכן המתגורר בבניין מגוריה (דירה 7). ילדיו, משה ואיתמר, לדברי ברוזצקי, דורסים את החתולים עם אופניהם, ואף עורכים תחרויות בניהם. האב, ברוך, הודה לדברי המתלוננת, כי כבר רצח חתול בעבר וימשיך ויירצח אם ימשיכו להאכיל את החתולים שליד הבניין. לאחר ריב קולני לפני כשבועיים, נמצא אחד מגורי החתולים במקום, מת ליד חלון ביתה של ברוציזקי . הוגשה תלונה במשטרה, תיק מספר, 474460/2008. בימים אלו גור נוסף נעלם ויש חשש לחייו.


3.אין כל ספק כי במידה ויאומתו החשדות, מדובר במעשים הנוגדים את חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) , התשנ"ד – 1994, האוסר על התעללות כלשהי בבעלי חיים, לרבות פגיעה בחתולים וכלבים וברווחתם.


4. אנו דורשים כי הנושא יטופל בהקדם, לפני שיקרה מקרה נוסף של מות חתולים וחינוכם של הילדים המתעללים, רק ילך ויחמיר. אני מקווה שהחשוד ייחקר,  במיוחד לאור העובדה שפרטיו  מונחים לפניכם.