09/12/2008

תגיות:

א.נ.,


הנדון: חשד לכאורה להרעלת חמישה עשר חתולים


1.עמותת "תנו לחיות לחיות" הנה "ארגון למען בעלי חיים", כהגדרתו בחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד – 1994, ומוסמכת לפעול להגנתם ולרווחתם של בעלי חיים בישראל, כאמור בחוק, ובכלל זה להגיש קובלנות פליליות ובקשות לצווי מניעה.


2.היום התקבל דיווח על ידי תושבת העיר אשקלון, לינדה (054-3292946), על חמישה עשר חתולים, שככל הנראה, הורעלו ברחוב שדירות ירושלים 123, 125 ו-127 (מתחם בניינים צמודים). התושבת ראתה את המחזה הנורא מחלון דירתה. לדבריה, אחד החתולים שייך לאחת השכנות, שהוא למעשה חתול בית. לדבריה, אף אחד מהדיירים לא מאכיל את חתולי הרחוב, מה שכן, בקרבת המקום ישנה מכולה שבה מתאגדים חתולי הרחוב. התושבת ניסתה לצלם את החתולים המתים, אך לדבריה הגיע אדם למקום אשר אסף את החתולים ולא אפשר לה לצלם את הגופות. כשהתושבת פנתה אל העירייה לברר האם ידה של העירייה בדבר, העירייה הכחישה את הדברים.


3.אין כל ספק כי במידה ויאומתו החשדות, מדובר במעשים הנוגדים את חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) , התשנ"ד – 1994, האוסר על התעללות כלשהי בבעלי חיים, לרבות פגיעה בחתולים וכלבים וברווחתם.



4. אנו מבקשים מהמשטרה לחקור האם הוגשו תלונות נגד חתולי הרחוב במוקד העירוני, על מנת לבדוק את האפשרות האם זה אחד מדיירי הבניין או שמא באמת מדובר בהרעלה שנעשתה על ידי העירייה.
  
    בברכה,
    אתי אלטמן                  
                                                                                                   דוברת תנו לחיות לחיות
                                                                                                       050-5358421