23/11/2008

תגיות:

1.עמותת תנו לחיות לחיות הנה "ארגון למען בעלי חיים", כהגדרתו בחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד – 1994 – ומוסמכת לפעול להגנתם ולרווחתם של בעלי החיים בישראל, כאמור בחוק, ובכלל זה להגיש קובלנות פליליות ובקשות לצווי מניעה.


2.הגיע לידי תלונה כי במלון הוד מתבצעות מידי לילה לכידות בניגוד לחוק של חתולים על מנת להרחיקם ממקור מזון בפחי הזבל ,אין לדעת מה עולה בגורלם של החתולים כפי שמובאים דברי המתלונן :" שלום רב. אני פונה עליכם בתקווה שאתם תעזרו. התמונה שאני שולח עליכם מגיעות  ממלון הוד בים המלח שבו אני הייתי בחופש.בתמונה רואים מלכודת שמקימים כל יום בשביל תפיסת חתולים   במטרה שלא יגנבו אוכל .החיה  יכולה להימצא שמה לילה שלם או יותר בלי אוכל ואחרי זה עושים איתה משהו שלו מודע לנו,כל הלילה שומעים איך חייה צועקת מסבל שהיא עוברת במלכודת הזו.לדעתי זה פגיעה בזכויות של בעלי חיים וגם אלימות שמופעלת נגדם .וידוע לי שזה קורה לא רק במלון אחד אלה ברוב מלונות בים המלח וגם במפעלים באזור מלכודות  שפוגעות   בבעלי חיים.אני מבקש עזרה בטיפול בבעיה הזו למען העתיד לא רק של החיות אלה גם למען העתיד של דור החדש שלומד לקח מאירועים כאלו.תודה מראש . " ( מצ"ב תמונות חתולים במלכודות שצולמו בידי עד /אורח המלון )



3.. כמו כן אני מפנה אתכם לפסק דין בג"צ 4884/00 המדבר על הנושא וקובע בין היתר כי לאדם אסור לקחת את החוק לידיו בכל הקשור לחתולים.



4.אבקשך לפעול בדחיפות בנושא ולהורות לגורמים המתאימים לחדול ממעשיהם מיידית
בברכה,
אתי אלטמן – דוברת וממייסדי העמותה