20/10/2008

תגיות:


החייל סיפר  לאתי אלטמן דוברת העמותה ,כי לפני יומיים חדרו לשטח הבסיס שני כלבים , זכר מסוג רועה גרמני ונקבה מעורבת , לדבריו אחד הקצינים בבסיס ניסה ללכוד אותם ולגרשם אתמול כשניגש לזרוק את הזבל גילה לתדהמתו הרבה את הכלבים מוטלים  מתים במכולת האשפה במצב מחריד עיניים .
במהלך החג ולאחר פנייה למפקד משטרת אילת  שהעביר את תלונתה למשטרה צבאית באזור הערבה נפתחה חקירה  לבחינת פרטי המקרה לעומק .
במקביל פנתה אתי אלטמן לד"ר אורן אברמוביץ הווטרינר העירוני של אילת ששלח לבסיס את אחד ממפקחיו , גופות הכלבים נלקחו והובאו למחלקה הווטרינרית
לדברי ד"ר אברמוביץ': " זה  היה מזעזע , את ראשו של הזכר מישהו  פשוט רוצץ , נראה לי שדרסו אותו או הכו אותו במשהו באכזריות במשהו כבד . גם הכלבה  הקטנה הייתה מלאה בדם ונראה כאילו חנקו אותה למוות . אני לא מבין למה דרושה האכזריות הזו ? לא אחת , למרות שזה לא  תפקידי , אני מוזעק לבסיסי צה"ל באזור , לוכד כלבים משוטטים ומעביר אותם למכלאה העירונית"
אצל הזכר נמצא שבב , הוא היה בן 7 שנים וקראו לו " בלייד"
לאחר שיחה עם בעליו של הכלב התברר שהוא היה כלב מקסים  מטופח ואהוב  ובעקבות תאונה אישית של הבעלים  הוא נאלץ לתת לאימו שתטפל בכלב , בלייד כנראה היה מיוחם והצליח להתחמק בעת הטיול  היומי מהאם , הם חיפשו אותו ללא הרף  במשך יומיים והבשורה על סופו וגורלו  של כלבו האהוב  העציבה אותו והכאיבה לו  מאוד .
בכוונת עמותת "תנו לחיות לחיות" ובראשה אתי אלטמן לדרוש מצה"ל ללכוד את האחראי למעשה , העמותה תדרוש בין היתר מיצוי הדין עם  מי  שהרג את הכלבים הללו בצורה אכזרית כל כך .
בהמשך  תוגש תלונה למפקד חיל הים , לרמטכ"ל ולשר הביטחון
מצ"ח פתחו בחקירה שבסיומה יוחלט האם לפתוח בחקירה פלילית
אתי אלטמן
דוברת " תנו לחיות לחיות"
050-5358421