13/10/2008

תגיות:

בעבר ולאחרונה הגיעו ליידי תלונות בנוגע לחשד בדבר התעללות מזעזעת בבעלי חיים על ידי תושבי שבט טארבין הסמוך לעומר. לפי דברי המתלוננים תושבי השבט מכים עד הרג בעלי חיים.
שלשום הגיעה אזרחית לביקור בבית הוריה הגרים בעומר שגובל עם טרבין המקרה שנגלה לעיניה מזעזע ופרטיו מתוארים במסמך הנ"ל :


"   הורי גרים בישוב עומר, באזור הגובל עם שבט טראבין. מעברם לביתם באזור עומר החדשה, מלפני 4 שנים, חשף אותם למסכת ארוכה, מזוויעה ונמשכת של התעללות חוזרת של בדואים בבעלי חיים בשטחם, בין השאר קבירת גור כלב חי, שיסוע כלבים ע"י כלבי תקיפה אותם הם מגדלים למלחמות, גניבת כלבים מבתים בעומר לצורך אימון כלבי התקיפה, הכאה קשה של חמורים ועוד ועוד ועוד ועוד . לצערי הרב, אתמול, ביום ו' 10/10/08, בשעה 17:00 "זכיתי" גם אני לטעום מהזוועה המיוחדת ששומרים בני השבט השכן להולכים על ארבע.
ביושבי עם בני משפחתי בבית שמענו לפתע צווחות קורעות של כלב מכיוון השבט. יצאנו במהרה לגינה וראינו ליד הגדר המפרידה בין עומר לשבט קבוצה גדולה (12-18) של ילדים ונערים עומדים סביב כלב, רוגמים אותו באבנים ומכים אותו בצינורות ובכל הבא לידם תוך שיסויו בכלב תקיפה. הם צהלו באושר רב ונראו צופים בהצגה מהנה ומבדרת. אני ואחי קפצנו מעל גדר הגינה ורצנו תוך צעקות לשבט. הילדים ברחו והתפזרו מייד בשטח השבט. קבוצה של בוגרים מבני השבט הגיעו והכחישו מייד כל קשר למעשה, תוך שהם מתרעמים על כניסתנו לשטחם (שכן שטח זה כפי הנראה דורש ויזת כניסה מיוחדת).
אמי הזעיקה מיד משטרה, שעד לשעה זו (15 שעות לאחר הארוע) טרם הגיעה. במקום המשטרה הגיע מאבטח של חברת השמירה "ארזי" שצפה בי מרחוק, בבחורה לבד מול קבוצה של בדואים וצעק כי אסור לו להכנס לשטחם. ובכך הסתיימה במקרה זה התערבות החוק. (כנראה שגם לו לא היתה ויזה)


רק לאחר דקות ארוכות של צעקות, עזר לנו אחד הבחורים לאתר את הכלב – גור אומלל בן 5 חודשים. החיה המופחדת ביותר בה נתקלתי בימי חיי. פניו היו נפוחות ושותתות דם. הוא ישב, ספק שכב, המום מוכה וחבול.
לקחנו אותו מייד לויטרינר תורן שנתן לו טיפול ראשוני.


היחס לחיות כפי שניצפה יום יום מבית הורי הוא מהמזוויע בעולם. ילד בן 6-7 שעומד ספוג עונג מול חיה חסרת אונים הנרצחת לנגד עיניו, ויותר מכך, ילד בן 9-10 שבמו ידיו גורם לכאב ולסבל איום ליצור חי אומלל, הם לכל הפחות ילדים ולכל היותר מפלצות אכזריות ומעוותות. מעבר לגדר המפרידה בין עומר לטראבין נוצר בית גידול לפסיכופטים אכזריים, שיחסם לחיות, לעניות דעתי יהפוך בקרוב לבעיה הקטנה ביותר של מדינת ישראל, שניצבת כיום באלם ובאדישות פושעת מול זוועות אלו."



בעקבות המקרה המזעזע הוגשה תלונה למשטרת עיירות  בפניה אישית לסנ"צ אילן פרץ .
כרגע הניצול מאושפז אצל ד"ר שיינר במצב של הלם ושוק ,  ברזון קיצוני ומנסה להתאושש מהטראומה הקשה שעבר ואנו מחפשים לו בית מיוחד שיעניק לו המון אהבה ויחזיר לו את האמון בבני אדם
לפרטים : 036241776


ניתן לקרוא על מקרים דומים שקרו בעבר הלא רחוק בטרבין : https://www.letlive.org.il/article.php?id=423


מצ"ב מצגת תמונות של הכלב האומלל שלמזלו הגיעה אותה אזרחית רבת תושייה שלא פחדה להתייצב מול שבט טרבין .

להלן העתק תלונה לסנ"צ אילן פרץ