29/05/2008

תגיות:

על פי הדיווח של אחד החיילים בבסיס, הגיע בשעות הבוקר לבסיס צבאי באזור גוש עציון רכב של רשות שמורות הטבח שהשמיע קולות נביחה של כלבים באמצעות רמקול, על מנת לפתות את הכלבים בבסיס לצאת. כאשר הכלבים התקרבו לרכב שהשמיע את הקולות, ירו בהם למוות הפקחים שהיו ברכב מטווח קצר. אם בתיאור מזוויע זה לא די, החיילים שהיו עדים לאירוע מסרו לאתי אלטמן, לדוברת "תנו לחיות לחיות", כי לאחר שירו בכלבים, יצאו הפקחים מהרכב וביצעו וידוא הריגה מטווח אפס בכלבים.
אחת החיילות בבסיס מסרה כי במשך שעתיים היו יריות בבסיס, וכאשר שאלו החיילים לפשר היריות נאמר להם כי הכלבים רק מורדמים על מנת להילקח לטיפול וטרינרי. אביה של החיילת מסר כי החיילת נמצאת בטראומה חמורה והיא לא מוכנה לחזור לשרת בבסיס זה.
אתי אלטמן דוברת "תנו לחיות לחיות" בתגובה : " אני מזועזעת מהמקרה הקשה- זה זמן רב שלא ראינו תמונות כל כך קשות של התעללות חמורה והרג בלתי נתפס של בעלי חיים חסרי ישע שלא הרעו לאיש. לרוע, מסתבר, חוקים משלו, וכמו תמיד, אני משוכנעת שאנשי רשות שמורות הטבח כבר ימצאו את התירוצים להצדקת הרצח הזה. החיילים שמשרתים בבסיס אמרו לי שהכלבים שנרצחו היו כלבים ידידותיים שהם נהגו להאכיל ולטפל בהם, דבר שהופך את המעשה לקשה וחמור שבעתיים". 

תגובת משרד הבטחון