15/02/2008

תגיות:

נמסר לנו עוד כי הכלב קשור במשך רוב שעות היום ברצועת פלסטיק שאורכה אינו עולה על חצי מטר בלבד, שלעיתים קרובות מסתבכת סביב צווארו. הכלב איננו מוצא די הצורך לעשיית צרכים וחילוץ עצמות, לא ניתן לו מזון ומים באופן סדיר וכי הוא נראה רזה ביותר ועל גופו גידולים אחדים אשר בולטים מעורו.


הפונים הדגישו כי הכלב מוחזק כך מזה זמן רב, וכאשר ביקשו מבעל הכלב להיטיב את מצבו הוא ענה כי הכלב רגיל לחיות בתנאים אלו. הפונים הוסיפו כי בצר לו נשמע הכלב לעיתים קרובות כשהוא מיילל ונובח בחוסר אונים, אך בעליו כלל לא שועים למצוקתו ומתעלמים מהסבל הרב שהכלב עובר.


בעקבות כך פנה עו"ד ראובן לדיאנסקי-המנכ"ל והיועץ המשפטי של "תנו לחיות לחיות" לד"ר מאיה מלצקין-וטרינרית המועצה המקומית עומר בדרישה כי תבדוק את העניין לאלתר ואם יתאמתו החשדות המובאים לעיל לפעול באופן מיידי להוצאת הכלב מרשות החשוד ולהעברת ממצאי הבדיקת למשטרת ישראל לצורך חקירה בגין חשדות לעבירות על החוק.


עו"ד לדיאנסקי אף הודיע כי "במידת הצורך, תהיה עמותת "תנו לחיות לחיות" מוכנה לקלוט את הכלב לצורך שיקום ומציאת בית חם וראוי עבורו".


*העתק מהמכתב הנ"ל הועבר למר פיני בדש-ראש המועצה המקומית עומר, לגב' יעל שאלתיאל-מנכ"ל משרד החקלאות, לד"ר משה חיימוביץ-מנהל השירותים הוטרינריים, משרד החקלאות, למר יצחק בן דוד (בנדה)-סמנכ"ל אכיפה במשרד להגנת הסביבה ולד"ר דגנית בן דב-הממונה על פי חוק צער בעלי חיים במשרד החקלאות