29/09/2009

תגיות:

כמו כן נודע לנו כי הכלב מוחזק במקום בו השמש יוקדת ברוב שעות היום וכי נמנעת ממנו אפשרות גישה למלונה אשר סמוכה למקום קשירתו. גם אספקת המים מועטת למדי ועל פי הנמסר לנו נראה החשוד מכה, בועט וחונק את כלבו בעבר.
עו"ד ראובן לדיאנסקי המנכ"ל והיועץ המשפטי של עמותת "תנו לחיות לחיות" ודוברת העמותה אתי אלטמן הגישו מספר תלונות למפקד משטרת טבריה סנ"צ אילן סרדל בדרישה לפתוח בחקירה כנגד החשוד בדבר ניגוד לסעיף 2 לחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד – 1994, עבירה פלילית שדינה עד 3 שנות מאסר.


לאחר דיונים בבית משפט השלום בנצרת עילית , הוחלט על הסכם פשרה בין עמותת "תנו לחיות לחיות" לבעלי הכלב בתיווכו של עו"ד אסף מרקס שייצג את "תנו לחיות לחיות" , על פי ההסכם – הכלב יעבור לחזקתה של "תנו לחיות לחיות" במטרה למצוא לו בית מאמץ , על בעל הכלב חל איסור להחזיק בעל חיים כלשהו מסוג חתול או כלב למשך שנה , אם בעתיד יחליט להחזיק בעל חיים, הוא מתחייב לעשות זאת באופן תקין ועל פי החוק. 
הכלב הובא למרפאתו של ד"ר שיינר לבדיקה ומשם נמסר למשפחה מאמצת שנתנה לו חיים חדשים וחופש ואהבה דברים שהיו חסרים לו מאוד.


אתי אלטמן דוברת "תנו לחיות לחיות" : "זהו הישג חשוב לעמותה , לאחר מאבק של חודשים הצלחנו להוציא את הכלב מבעליו ולתת לו סיכוי לחיים חדשים וטובים יותר נטולי התעללות" .
לפרטים נוספים ניתן לפנות לאתי אלטמן דוברת "תנו לחיות לחיות" בטלפון – 03-6241776 שלוחה 2 .