10/12/2007

תגיות:


לכבוד
סנ"צ יוסי בכר      
מפקד משטרת רחובות      
באמצעות פקס: 02-5898970                                 


א.נ.,


הנדון: חשד להתעללות מזעזעת בכלב ברחובות  – תלונה רשמית


1. עמותת תנו לחיות לחיות הנה "ארגון למען בעלי חיים", כהגדרתו בחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד – 1994, ומוסמכת לפעול להגנתם ולרווחתם של בעלי חיים בישראל, כאמור בחוק, ובכלל זה להגיש קובלנות פליליות ובקשות לצווי מניעה.


2. הגיע לידי סיפורו מזעזע של מר משה קלינסקי מהכתובת בגני הדר בעיר , שער הבית של מר קלינסקי נפתח וכלבו יצא לחופשי, פתאום הוא שמע מריבה בין שני כלבים, הוא הבין כי כלבו יצא מהחצר ורץ לכיוון כלבו הוא ראה את כלבו רב עם כלבו של שכנו מר משה קוסטו , האירוע ארע בסביבות השעה 13:00 היום (ה') , כלבו של מר קוסטו מסתובב חופשי לעיתים קרובות. כאשר הוא רץ לכיוון הכלב אמר לו מר קוסטו : "אין לך מה לרוץ רצחתי את הכלב שלך". הכלב של מר קלינסקי נרצח באמצעות מוט ברזל לראשו על ידי מר קוסטו. המלצתי לו להזמין משטרה למקום במקביל לדיווחו על המקרה ל"תנו לחיות לחיות"  והוא נהג כדברי , הגיעו 3 אנשי משטרה למקום. מספר אירוע 126, ידוע לי כי המשטרה צילמה את גופת הכלב המת. זועזעתי קשות מהמקרה ולכן אני מגישה תלונה רשמית אלייך  בשם "תנו לחיות לחיות" .


בהזדמנות זו אני רוצה להודות על הטיפול המסור של משטרת רחובות בטיפול במקרה של מר אורי יפה שהתעלל בחתולים בקולנוע חן.


3. אין כל ספק כי במידה ויאומתו החשדות, מדובר במעשים הנוגדים את חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) , התשנ"ד – 1994, האוסר על התעללות כלשהי בבעלי חיים, לרבות פגיעה בכלבים וברווחתם.


4. אבקשך לפתוח בדחיפות בחקירה בעניין ולהורות לגורמים המתאימים בתחנה למצות החקירה עד תום.


    
    בברכה,


    אתי אלטמן                  
                                                                                                   דוברת תנו לחיות לחיות



העתק:רפ"ק שאול מימון- קמ"ט לחוק צער בעלי חיים, משטרת ישראל