31/10/2007

תגיות:

דווח לנו על נאקה שפניה חרוצים בצלקות קשות אשר על פי החשד נגרמו לכאורה מהכאתה בחפץ משונן, כדוגמת קלשון או מגרפה. כמו כן, הובא לידיעתנו כי בחווה מוחזק סוס אשר פרסתו סדוקה באופן חמור, הוא זקוק לטילוף ולטיפולים מיידיים לשיפור מצבו הגופני.


מהמתואר לעיל עולים חשדות לכאורה להחזקת בעלי חיים בתנאים המהווים התעללות בבעלי חיים ועבירה על הוראות חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד – 1994. כמו כן, החזקת בעלי החיים באופן האמור לעיל מנוגדת להנחיות השירותים הוטרינרים לעניין החזקת בעלי חיים (להלן: "ההנחיות").


בעקבות כך פנה עו"ד ראובן לדיאנסקי-המנכ"ל והיועץ המשפטי של העמותה לד"ר כרמי הרשקוביץ-וטרינר המועצה האזורית גזר ולד"ר דגנית בן דב-הממונה על פי חוק צער בעלי חיים במשרד החקלאות בבקשה לבדוק, בהקדם האפשרי, את המתואר וכן את מצבם הכללי של יתר בעלי החיים בחווה.


העתק מהמכתב הנ"ל נשלח למר פטר וייס–ראש המועצה האזורית גזר, לגב' יעל שאלתיאל–מנכ"ל משרד החקלאות, לד"ר משה חיימוביץ–מנהל השירותים הוטרינריים במשרד החקלאות, למר יצחק בן דוד (בנדה)–סמנכ"ל אכיפה במשרד להגנת הסביבה ולרפ"ק שאול מיימון–קמ"ט לחוק צער בעלי חיים במשטרת ישראל