06/09/2007

תגיות:

בעקבות סכסוך בין בני הזוג מורדקוב לקחה האישה את כלב המשפחה וקשרה אותו לעמוד בצומת סגולה. הואיל וכנגד הבעל יש צו מעצר בית לא התאפשר לו לגשת למשטרה ולהגיש תלונה ו/או ללכת לשחרר את הכלב, למרות פניות למשטרה של עורך דינו של מר מורדקוב  בהתראה כי האישה הולכת לפגוע בכלב לא נעשה כלום . עורך הדין פנה לעמותת "תנו לחיות לחיות" בבקשה לעזרה.


הכלב נמצא כיום בתחנת ההסגר העירונית של פתח תקווה ובעליו לא יכול לשחרר אותו הואיל והוא נמצא אצל הוריו שגרים בבית שלא מאפשר להם להחזיק בעל חיים.


אתי אלטמן דוברת עמותת "תנו לחיות לחיות" הגישה תלונה רשמית  למפקד משטרת פתח תקווה סנ"צ אלון אריה בדרישה לפתוח בחקירה בדבר חשדות שהמעשים מנוגדים לס' 2 א' (א) לחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד- 1994, אשר נכנס לתוקפו ביום 29.6.07 והקובע איסור על נטישת בעלי חיים.


אתי אלטמן דוברת "תנו לחיות לחיות" : "שוב אנו עדים לסכסוך בין בני אדם שהקורבנות כרגיל הם  בעלי החיים, הדבר ההומאני ביותר שאפשר לעשות למען הכלב הוא לבטל את צו מעצר הבית כנגד מר מורדקוב ובכך לאפשר לו לשכור בית רחוק מהאישה ולקחת אליו חזרה את הכלב, פניתי למפקד משטרת פתח תקווה לפעול במהרה למען הכלב"


לפרטים נוספים ניתן לפנות לעמותת "תנו לחיות לחיות" בטלפון : 03-6241776

מצ"ב מכתב התלונה שהוגש למשטרה וכן התכתבות המשפטית בנושא.