23/08/2007

תגיות:

נמסר לנו  כי הכלב מוחזק, במשך רוב שעות היום, כשהוא קשור בשרשרת ברזל קצרה מאוד (באורך של 1.5 מ' לערך) המחובר לקיר הבית. לדברי הפונה, אין זה הכלב הראשון אשר נמצא בבעלותו של החשוד ומוחזק לכאורה בתנאים קשים.


כמו כן נודע לנו כי הכלב מוחזק במקום בו השמש יוקדת ברוב שעות היום וכי נמנעת ממנו, ככל הנראה, אפשרות גישה למלונה אשר סמוכה למקום קשירתו. גם אספקת המים מועטת למדי ועל פי הנמסר לנו נראה החשוד מכה, בועט וחונק את כלבו בעבר.


עו"ד ראובן לדיאנסקי המנכ"ל והיועץ המשפטי של עמותת "תנו לחיות לחיות" הגיש תלונה רשמית למפקד משטרת טבריה סנ"צ אילן סרדל בדרישה לפתוח בחקירה כנגד החשוד בדבר ניגוד לסעיף 2 לחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד – 1994, עבירה פלילית שדינה עד 3 שנות מאסר.


אתי אלטמן דוברת "תנו לחיות לחיות" : " שוב אני נחשפים להתעללות בבעלי חיים מצד אנשים חסרי לב ואכפתיות המשאירים כלב בתנאים קשים ללא מחסה, שרשרת ארוכה, מים ואוכל כראוי, אני קוראת לציבור להיות ערניים למקרים דומים ובמידה ונתקלים בכזה לדווח לעמותה".


לפרטים נוספים ניתן לפנות לעמותת "תנו לחיות לחיות" בטלפון : 03-6241776 – שלוחה 1 או דרך מייל בצירוף תמונות במידת האפשר – [email protected]


מצ"ב התלונה שהוגשה למשטרה וכן תמונה של הכלב.