12/06/2007

תגיות:

הנאשם מואשם עוד כי בתום מספר מכות בפטיש השליך את גור החתולים באוויר על קיר סמוך וזה לאחר שגור החתולים הפסיק לפרפר.


העניין החל כאשר ר', אשר נסעה לפני הנאשם, בלמה את רכבה לאחר שהבחינה בגור חתולים חוצה כביש ובעקבות כך פגע הנאשם ברכבה של ר'. הנאשם שכעס על ר' על עצירתה הפתאומית יצא מרכבו וצעק כלפיה "בשביל חתול, כולה חתול, למה עצרת? היית הורגת אותו". והנאשם עוד הוסיף "היית צריכה להרוג אותו".


כעבור מספר שעות מתום האירוע המזעזע, שלחה ק', קטינה אשר היתה עדה לעניין, מייל ל"עמותת תנו לחיות לחיות" בו היא מתארת את תחושותיה הקשות: "או שאני משתגעת , או שהעולם משתגע, ממתי בני האדם הם היצורים היחידים שיש ערך לחייהם? ממתי זה "בסך הכל חתול"? או בסך הכל חמור, או סוס ,או כלב???? מאיפה בא הטרנד הזה של גרימת כאב חינם ולמה לעזאזל אנשים חושבים שזה שהם מהלכים על שתיים נותן להם את הזכות לרצוח בעלי חיים? ממתי בני אדם נעשו עליונים על כל דבר אחר?"


"אני לא מצליחה להיפטר מהצליל הזה שמהדהד לי באוזניים", סיימה הקטינה את פנייתה ל"תנו לחיות לחיות",  "תמיד חשבתי שבסרטים עושים את זה לא אמין, אבל מסתבר שכשגולגולת נשברת זה באמת צליל מחריש אוזניים. הלילה , אני כבר לא אירדם".


עו"ד ראובן לדיאנסקי, המנכ"ל והיועץ המשפטי של "תנו לחיות לחיות" אומר: "זהו אחד המקרים הקשים ביותר שצריך לזעזע כל אדם באשר הוא. בקור רוח ותוך כדי כך שהוא מודע היטב למעשיו האכזריים ריסק הנאשם, על פי כתב האישום, את עצמותיו של גור חתולים, חסר אונים. אנו כחברה צריכים להוקיע את המעשים המיוחסים לנאשם ואני מצפה מבית המשפט שיגזור על הנאשם את העונש המקסימאלי הקבוע בחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) על עבירה של התעללות והתאכזרות כלפי בעלי חיים שהינו 3 שנות מאסר".


לפרטים נוספים: אילן – 052-5351342