14/05/2007

תגיות:

אותה נערה העלתה על הכתב תיאור מצמרר של רציחת הגור לכאורה על ידי ריסוק ראשו במכות נמרצות שנעשו באמצעות פטיש. לנו כבני אדם ישנה אחריות ומחויבות כלפי החלש יותר .
עלינו להוקיע את מפלצות האדם האלה מחברתנו ואל לנו להישאר אדישים למקרים מסוג זה. 
לכאורה, תיאור המקרה על ידי המתלוננת .




שלום, שמי קייט, אני בת שש עשרה מירושלים והייתי רוצה לשתף אתכם בדבר נורא שקרה היום (07511)
בשעה שלוש התרחשה תאונה ליד הבית שלי: אשה עצרה את מכוניתה כדי לא לפגוע בחתול שחצה את הכביש.(החתול אגב, היה אחד מהחתולים שחיים בגינה הקדמית שלי ומשפחתי מגדלת אותם) הנהג שמאחוריה נסע מהר מאוד ולא הספיק לבלום ולכן התנגש בה. הנהג-אברהם תורג'מן- התרגז על הנזק למכוניתו,יצא מהרכב והחל לצעוק על האישה "בשביל חתול עצרת?? היית צריכה להרוג אותו כבר ! " יצאתי למשמע הצרחות,ובשלב זה הוא כבר לקח פטיש שהיה מונח במכוניתו, ואמר "אני כבר אהרוג אותו" הוא גרם לחתול לצאת ממחבואו שמתחת למכונית חונה, תפס בזנבו ובמהלומה חזקה חבט בראשו עם הפטיש, את צליל הגולגולת המתרסקת של גור בן שלושה חודשים אני לעולם לא אשכח.הוא היה כל כח חסר אונים בידיו. לאחר מכן תורג'מן זרק את הגור המפרפר על המדרכה בחבטה חזקה, ושוב נשמע צליל ניפוץ. תורג'מן המשיך בעוד שש או שבע מכות בכל גופו של הגור ולאחר בערך חמש דקות של פרפור וגסיסה, הגור מת במה שאני מניחה שהיה כאב בלתי יתואר. תורג'מן אז לקח את הגור שוב בזנבו ,הניף אותו באוויר לתוך גינה של אחד משכני. במהלך כל הנ"ל , אני והאישה במכונית שנפגעה צרחנו וניסינו לגרום לו להפסיק אך לא יכו! לנו לעצור אותו מאחר והוא הניף את פטישו באוויר שוב ושוב .
מה שהרתיח אותי יותר מכל, יותר מהמראה של יצור רך כל כך נרצח בצורה אכזרית כל כך, ואפילו יותר מהמראה של גופתו הרצוצה (אגב, ניתן היה לראות את דם מעורב במשהו שאני מניחה שהיה המח שלו מציפים את אוזנו), היה המשפט שתורג'מן אמר כשצרחתי עליו שהוא רוצח , הוא ישב על מכסה המנוע של מכוניתו ואמר : "מחתול את דואגת? אני אביא לך חתול חדש. אבל תראי מה קרה לדלת של המכונית שלי"
אתם מבינים את האבסורד? הוא רצח יצור חי בצורה כל כך אכזרית מול העניים שלי ,ומה שמציק לו זו חתיכת פח!
הזמנתי משטרה,אחרי שמישהו לקח את מפתחות הרכב של תורג'מן (כי הוא ניסה לברוח) והתקבצה התקהלות גדולה באזור , המשטרה הגיעה , תחקרו את תורג'מן וכמה עדים עד שבסופו של דבר עצרו אותו ואותנו זימנו להגשת תלונה.
הגענו לתחנת המשטרה מוריה בתלפיות י-ם. סיפרתי מה ראיתי ויצאתי בתקווה כנה שהפושע יענש.
ראינו את אברהם תורג'מן בחדר חקירות אחר, אמא שלי שאלה אם הוא מצטער על מה שעשה, הוא ענה שזה בסך הכל חתול.
או שאני משתגעת , או שהעולם משתגע, ממתי בני האדם הם היצורים היחידים שיש ערך לחייהם? ממתי זה "בסך הכל חתול"? או בסך הכל חמור, או סוס ,או כלב???? מאיפה בא הטרנד הזה של גרימת כאב חינם ולמה לעזעזל אנשים חושבים שזה שהם מהלכים על שתיים נותן להם את הזכות לרצוח בעלי חיים? ממתי בני אדם נעשו עליונים על כל דבר אחר?
יש לציין שמשטרת ישראל הייתה נהדרת, החוקרים היו מאוד מבינים והרגשתי שבאמת איכפת להם .
.אני כותבת לכם, מהסיבה הפשוטה שאני מפחדת ששום דבר לא יקרה . הרי כולנו כבר שמענו על סיפורי זוועה בהם אדם אשם יצא לחופשי בלא פגע פשוט כי היה לו עו"ד טוב.
את החתול לא הרשו לי לקבור, עריית י-ם הסבירה לי שלאפשר לאזרחים לקבור בע"ח במקומות אקראיים זה מסוכן מפני שהם עלולים לזהם מי תהום, לכן הערייה קוברת אותם בעצמה.
לא מזמן קראתי כתבה על ילדים שזרקו חתולים למדורות בל"ג בעומר, הייתי המומה, איך ילדים (ואני לא מדברת רק על בני נוער , מדובר גם בילדים בני תשע) יכולים להיות כל כך אכזריים? לא האמנתי שאנשים יכולים להיות כל כך רעים. כנראה שקיבלתי את ההוכחה שלי.
אני לא מצליחה להיפטר מהצליל הזה שמהדהד לי באוזניים ,תמיד חשבתי שבסרטים עושים את זה לא אמין, אבל מסתבר שכשגולגולת נשברת זה באמת צליל מחריש אוזניים.
הלילה , אני כבר לא אירדם.



אני לא ממש יודעת מה אני מצפה מכם, פשוט רציתי ליידע אתכם .
שמו של האיש הוא אברהם תורג'מן, הוא גר במושב אורה (ממש ליד י-ם)