07/05/2007

תגיות:

בחודש יולי 2005 פנתה עמותת "תנו לחיות לחיות" לגורמים במשטרה, משרד החקלאות ועיריית ראש העין בדרישה לטפל בנושא של כלבים המוחזקים בפארק תעשיות סיביל בעיר,  בתנאים מחפירים ללא מזון ומים , מלאי קרציות וחוסר טיפול וטרינרי הולם.

כעבור זמן קצר מת אחד הכלבים, ככל הנראה כתוצאה מהתייבשות והיעדר טיפול ראוי, שהוחזקו במקום.


לפני מספר ימים, שוב הגיע למשרדי עמותת "תנו לחיות לחיות" תלונה, אשר לוותה בתמונות, לגבי אופן החזקת 2 כלבים במקום.


בתמונות נראים 2 כלבים (אחד לבן והאחר שחור) אשר הסובלים, ככל הנראה, מהזנחה קשה הכוללת היעדר מחסה מפני מזג האוויר, אוכל ומים וטיפול וטרינרי הולם ועוד.


בעקבות התלונה פנה עו"ד ראובן לדיאנסקי המנכ"ל והיועץ המשפטי של עמותת "תנו לחיות לחיות" בתלונה לסנ"צ איציק מנשה, מפקד תחנת המשטרה בראש העין וציין: "
מהמתואר לעיל עולים חשדות קשים לכך שהכלבים נמצאים בתנאי החזקה קשים ביותר המהווים לכאורה התעללות בבעלי חיים בניגוד לסעיף 2 לחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד – 1994 וכן אופן החזקת בעלי החיים מנוגד להנחיות השירותים הוטרינרים לעניין החזקת בעלי חיים.


בסיום מכתבו דרש עו"ד לדיאנסקי ממפקד התחנה להורות לאלתר על פתיחת חקירה בעניין ובמידה ואכן יימצא כי נעברה עבירה על חוק צער בעלי חיים, למצות את הדין עם החשודים וכן לאפשר לוטרינר מטעם המשטרה או מטעם העמותה לבדוק את מצבם של 2 הכלבים ולהעניק להם טיפול רפואי הולם.

מצ"ב הכתבה המקורית שפורסמה,  תמונות חדשות של הכלבים  והמכתב שנשלח למשטרת ראש העין.