02/05/2007

תגיות:

להפתעתם, הם מצאו שהווטרינר המחוזי האחראי על צפון הארץ, ד"ר בוריס אבן-טוב, שהה בתחנת ההסגר, ושוטרי יחידת פיצו"ח עמדו בפתח התחנה וסרבו לאפשר לנציגי העמותה להיכנס פנימה. לאחר ויכוח סוער בין נציגי העמותה לבין שוטרי הפיצו"ח והווטרינר המחוזי, ולאחר שאתי אלטמן עירבה את מפקד משטרת טבריה, הותר לשלושת הווטרינרים של העמותה להיכנס פנימה.


ד"ר יובל סמואל, וטרינר מטעם "תנו לחיות לחיות": "כשנכנסנו פנימה ראינו שבמהלך השעות האחרונות עשו שם סדר ונקיון. הבחנו שחסרים שם כלבים פצועים שתועדו בצילומים שנעשו לפני שלושה ימים. בין הכלבים שמצאנו שם היו חמישה כלבים שנזקקו לטיפול רפואי מיידי ושתי כלבות שהמליטו שם גורים.


ביקשנו לקבל לידינו את הכלבים החולים ואת הכלבות עם הגורים. הווטרינר המחוזי התנגד, אבל בעקבות התעקשותנו  ולאחר שהזעקנו למקום שוטרים ממשטרת טבריה שהכריחו אותו לכבד את צו בית המשפט, הוא התיר לנו לקחת את חמשת הכלבים החולים בלבד.


ביציאה מתחנת ההסגר עצרנו ליד פח האשפה ובתוכו מצאנו גופות של כלבים שהושלכו לשם טרם הגעתנו. חלקן היו עדיין חמות, חלקן היו מרוטשות מנשיכות של כלבים וחלקן היו במצב של שלדים".


חמשת הכלבים החולים הובהלו באמבולנס החילוץ של "תנו לחיות לחיות" למרפאת "תנו לחיות לחיות" לקבלת טיפול רפואי.


אתי אלטמן, דוברת "תנו לחיות לחיות": "הבריונות של השירותים הווטרינריים עוברת כל גבול. הם מתעללים בכלבים ובחתולים, הם מתעמרים באנשים שרוצים לעזור והם מתעלמים מצו בית המשפט. ד"ר משה חיימוביץ', מנהל השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות, הוא האחראי על מדיניות זו במשך שנים רבות. הוא מגבה את הווטרינרים העירוניים ומכפה על מעשיהם הנפשעים. אני קוראת לשר החקלאות לפטר אותו מתפקידו לאלתר".

עמדו על התמונות לקבלת הסבר, לחצו להגדלה: