26/04/2007

תגיות:

בית המשפט הוציא צו מניעה זמני האוסר על ד"ר אמנון אור לקיים כל מגע עם תחנת ההסגר העירונית של טבריה. כמו כן קבע בית המשפט  כי וטרינר מטעם "תנו לחיות לחיות" ייכנס לתחנת ההסגר לשם הענקת טיפול רפואי לכלבים הפצועים והחולים.


בבקשה לצו המניעה שהוגשה מטעם "תנו לחיות לחיות" נכללות עדויות קשות מאוד המתארות את יחסו של ד"ר אמנון אור לבעלי-החיים בתחנת ההסגר. בין השאר תועדה השארת גורי כלבים ללא טיפול עד למותם האיטי, דחיסת מספר רב של כלבים לכלובים עד למצב של קרבות ביניהם והריגתם אחד את השני, הזנחת כלבים פצועים וחולים ללא טיפול מינימאלי, הרעבת כלבים, הכאת כלבים באגרופים ובבעיטות ,המתת כלב על ידי גריסתו בעודו חי, והריגת חתולים בניגוד לחוק.


"לאחר שבחנתי את התמונות שהוצגו לפני, שהינן קשות למראה, הגעתי למסקנה כי בעלי-החיים המצויים במכלאה זקוקים באופן דחוף לטיפול רפואי או לכל הפחות לכך שגורם מקצועי יראה אותם ויקבע את הטיפול לו הם זקוקים."  קבעה כבוד השופטת עירית הוד.


נקבע דיון במעמד הצדדים ליום 2.5.07 בשעה 15:00 בבית המשפט השלום בנצרת.


אתי אלטמן, דוברת "תנו לחיות לחיות": "אני מודה לבית המשפט על ההחלטה. אנחנו מתגייסים באופן מיידי להצלת עשרות הכלבים האומללים שמתייסרים כעת בתחנת ההסגר הזו. לצערי הרב, זוועות כמו אלה שנחשפו בתחנת ההסגר של טבריה קיימות בתחנות הסגר נוספות בארץ. אני קוראת לממשלת ישראל להקים מיידית ועדת חקירה ארצית לבדיקת הנושא".


עו"ד ערן לב: "זהו יום חשוב עבורנו. אנחנו מקווים שנוכל להציל הרבה בעלי-חיים גם בטבריה וגם בערים אחרות בהן מתנהלים פשעים נגדם".

קישור לכתבה ב YNET


מצ"ב תמונות שצולמו שלשום (24/4) בתחנת ההסגר של טבריה.