27/02/2007

תגיות:

מר עמנואל הובא לבית משפט השלום בירושלים שם ביקשה המשטרה עבורו מעצר בית בטענה כי כך יתאפשר לה לתפוס את הבן אשר נמלט, במהלך החיפוש, בבית.


בית המשפט לא אישר את מעצר הבית ומר עמנואל שוחרר לביתו אך בצעד חריג של בית המשפט ניתנה  הוראה להוציא את 2 כלבותיו של מר עמנואל מהבית למשך 60 יום. שתי כלבותיו הועברו להסגר בכלביית אחיסמך.


בעקבות פניית מר עמנואל ל"עמותת תנו לחיות לחיות", פנתה בדחיפות דוברת העמותה, אתי אלטמן לעוה"ד אוֹרוֹן שורץ ויוגב נרקיס אשר התגייסו בהתנדבות למשימה והגישו ערר לבית המשפט המחוזי על החלטת השלום.


בדיון שנערך בבית המשפט המחוזי בירושלים ביום 22.2.2007 בפני כבוד השפוט יוסף שפירא , הוחלט לשחרר לאלתר את הכלבות לרשות הבעלים .
אך הופקד בידי עמותת "תנו לחיות לחיות" כל הטיפול הרפואי בכלבות הכולל חיסונים, עיקורים וכדומה ובכך הגיעה הפרשה לסיומה , והכלבות שמחו לחזור לביתם בריאות ושלמות.


אתי אלטמן דוברת "תנו לחיות לחיות" : "אני שמחה כי הפרשה הגיעה לסיומה ולא משתמשים בבעלי חיים כבני ערובה לטיפול במקרים כאלה, אני קוראת למשטרת ישראל למצוא חלופות בזמן מעצר של חשודים ולא להשתמש בבעלי חיים, בעלי חיים הם קורבנות של מעשים של בני האדם" .


לפרטים נוספים ותיאור המקרה


מצ"ב  תמונות הכלבות – צילום עמותת "תנו לחיות לחיות"