15/09/2011

תגיות:
,,

 
לכבוד:
סנ"צ עופר דגן
מפקד תחנת רחובות
משטרת ישראל
באמצעות פקס: 08-9770107
 
הנדון: חשד מוחשי להרג כלבים והתעללות שיטתית במושב גאליה
 
 
עופר שלום רב,
 
ברצוני להעביר אליך דיווח מזעזע שהגיע אליי הבוקר ממושב גאליה. כלל הנראה מדובר בהתעללות שיטתית והרג עקבי (לכאורה) של כלבים במושב.
 
להלן השתלשלות האירועים:
 
בשעה 10:30 התקבל במוקד "תנו לחיות לחיות" דיווח ע"י בחור שעבד הבוקר במושב גאליה. הבחור סיפר על כלב שהוא ראה במהלך כל הבוקר משחק ומקשקש בזנבו. הוא שמע יללות של הכלב וראה 2 אנשים מתקדמים לעבר הכלב. אחד הבחורים ניגש לבית הסמוך וחזר כשבידו כלי הנראה כקילשון/מעדר ולאחר מכן השניים היכו את הכלב למוות. לאחר מכן, אחד הבחורים הביא עימו טרקטור מחנייה סמוכה ולאחר שקשרו את הכלב, גררו אותו כ-50 מטר עד לגדר סמוכה ושם השליכו אותו מת בעודו כפות. הטרקטור חזר לחנייה.

הכלב ספג מכות רבות ולבסוף הועף מאחורי גדר כפות ומת. הבחור יצר קשר עם מוקד 100 של המשטרה שהגיעה למקום והוא סיפר את שראה ותיאר להם את המקרה והראה להם את הפגר של הכלב שעדיין היה חם. בנוסף, הבחור הצביע על החשוד כמי שרצח את הכלב. השוטרים ניגשו אל

הבחור ולאחר מספר דקות שבו ואמרו שאין להם חשודים ועזבו את המקום.
 
נהג האמבולנס של עמותת "תנו לחיות לחיות" הוקפץ למקום ודיווח כי אכן ישנו פגר של כלב כפות ליד הגדר. בנוסף, הזמין ניידת משטרה פעם נוספת והשוטר שהגיע למקום לא הראה נכונות יתרה לשתף פעולה. דניאל הנהג, הוביל את השוטר למקום הימצאו של הפגר וככל הנראה מדובר לא במקרה בודד.
לדבריו, במקום יש גם פגר של כבסה מתה ועוד שאריות של עצמות וחלקי עור בריקבון מתקדם של בע"ח לא ידוע וגם עוד פגר של כלב מת.
 
לאחר שיחתי עם הבחור שהיה עד למקרה, התברר לי כי יש מספר כלבים נוספים בתוך החווה במצב הזנחה קשה.
 
מעבר למקרה המזעזע הזה שכעת עמותת "תנו לחיות לחיות" בודקת, כיצד יתכן שאזרח מצביע על חשוד/ים  אפשריים והמשטרה במקום לעכב את האיש לחקירה, משחררת אותו בטענה כי אין לה חשודים.
 
הכלב נשלח לנתיחה שלאחר המוות בבית החולים בבית דגן ולאחר הממצאים הברורים אולי נוכל לקבל עוד פיסת מידע על הזוועה שהתרחשה.
 
 עמותת "תנו לחיות לחיות" מבקשת לפתוח בחקירה ולשלוח את נציגי המשטרה למקום ולבדוק את הטענות הקשות לעומק ולעדכן בנושא.