02/09/2011

  "תנו לחיות לחיות" /גליל  מפעילה תחנת שיקום חיות(כלבים) שנאספו מהשטח , באזורים הכפריים  בגליל. התחנה, בנוסף לתחזוקה היומית, נעזרת במתנדבים , בני מצווה וכמחויבות אישית (תלמידי י'-י"א, משגב). במסגרת זו גם נערכים ימי אימוץ באזור, למציאת בתים לחיות המשוקמות. חלק מהחיות נמצאות בבתי-אמנה, מהשיקום ועד לאימוצם.

"תנו לחיות לחיות" /גליל  עורכת ימי הפעלה/הסברה והדרכה, במסגרות החינוכיות השונות, לשינוי הקונצפט הקיים " מאלימות לחמלה" כלפי חיות מחמד (כלבים/חתולים).

"תנו לחיות לחיות"/גליל  פועלת  בהסברה ועידוד של עיקור/סירוס חתולי רחוב וכלבים משוטטים, מתוך כוונה להקטנת כמות הגורים העוברים התעללות וסבל רב, ללא פיקוח.  הסברה, עיקור וסירוס מקטינה גם את הזיווגים הלא חוקיים של כלבים מסוכנים, גידולם ללא פיקוח והעברתם לזירות אלימות של קרבות כלבים.(הפעילות בשותפות של הוטרינרים הראשותיים ומנהלי מח' התברואה של המועצות המקומיות השונות, באזור הגליל).

"תנו לחיות לחיות"/גליל  מקיימת מפגשים עם חקלאים באזור, לעידוד טפול הומני לכלבי העבודה. (חיסון/עיקור/סירוס),  גידול, שטח מחייה, האכלה, השקייה, הטפול בקרציות, וכו'…..  עדיין טיפה בים, אבל המודעות והשיחה מורגשים היטב באזור והפניות גודלות.

"תנו לחיות לחיות"/גליל עורכת גם ביקורי בית ומקיימת הדרכה והסברה , בביקורי בית בנושא של הטפול 'בחיית המחמד שלך' בבית , בעקבות פניה, או תלונה. כל פניה נבדקת.

"תנו חיות לחיות"/גליל  במגעים להקמת "מנהיגות מקומית", בקרב הנוער, שיסייע בעשיה בתוך הכפרים , בסיורים לאיתור החיות במצוקה, והצלתם. ישנה גם פעילות של "מנהיגות נשית" בנושא של אלימות, וכמובן אלימות נגד חיות. עמל, במסגרת 'נוער שוחר סביבה').

מתקיימים גם מגעים אזוריים, במסגרת "שכנות בגליל" בעשיה למען הקהילה המשותפת בגליל, בנושא של איכות חיים , איכות הסביבה והחיבור בין אדם, טבע, והחי.( בוגרי קורס מנהיגות אזורית, מטעם גבעת חביבה, שלוחת סח'נין, נגה-העמותה להגנת הסביבה, ועמותת

בתכנית הפעילות של "תנו לחיות לחיות"/גליל  הקמת תחנת הסגר איזורית, לשימוש הישובים והכפרים באזור הגליל. תחנה זו תפעל  כמוקד לאיסוף חיות משוטטות ושיקומם. קיום ימי אימוץ, בליווי התהליך כולו. את התחנה יתחזקו הוטרינרים הראשותיים , בתורנות. התפעול היומי של טפול בחיות , נקיון השטח, ההאכלה יעשה בעזרת אסירים בשיקום, וכן בקבוצות של חניכים בעלי צרכים מיוחדים, כמובן לאחר הכשרתם ובבקרה צמודה.

 מגישה :  רות מאי-  תנו לחיות לחיות/גליל  נייד: 054-2327994
להצצה על הכלבים בפינה הגלילית שלנו לחצו כאן