31/08/2011

 כבוד השר גדעון סער שלום רב,

 

כבכל יום וגם היום אני שולחת מקרים מזעזעים שאנו מאתרים בזכות אנשים טובים. 

אין לי כל ספק כלל וכלל שהבעיה העיקרית שלנו בנושא התעללות בבעלי חיים בפרט ובכבוד הדדי בכלל זה נושא החינוך!! העובדה שמידי יום אנו נתקלים במקרי התעללות מעידים עלינו כחברה שאנחנו נמצאים בתהליך קריסה ועל הדרך אנחנו הורסים את חייהם של בעלי חיים ובני האדם.

 

אני כבר לא יודעת מה עוד ניתן לעשות אבל, וזה אבל גדול! אם לא נתעורר עכשיו ומייד שום מחאה חברתית שקוראת לצדק חברתי לא תועיל כאשר החינוך לחמלה ואהבה וכבוד הדדי לא עומד כבסיס לקיומו של העם שלנו.

מידי יום ביומו מעלים ברשת האינטרנט נערים ונערות, תמונות של זוועות שהם עדים להם וחלקם אף מעורבים בהם ומתגאים בלי בושה ובלי חרפה במעשיהם! האם אלו האנשים שאנחנו רוצים שישבו עם ילדינו בבית הספר? האם אלו האנשים שאנו רוצים שיעבדו איתנו במקומות העבודה? התשובה חד משמעית וברורה – לא!!!

 

יש בכוחנו לדרוש ולשפר את חיינו וחייהם של בעלי החיים בכך שנתחיל להיות מעורבים אקטיבית בפעילות לרווחתם של בני אנוש ובעלי חיים כאחד. מעורבות באמצעות הרשת אכן טובה אך אינה מהווה תחליף לפעילות בשטח בדמות הסברה, עזרה  וחינוך לכבוד. אני מבקשת ממך אדוני  שר החינוך להכניס בתכנית הלימודים עוד השנה את החינוך מאלימות לחמלה (על כל גווניה)!.

 

אבקש לקיים מפגש בדחיפות בנושא זה עם השר בלבד ולא נציגים מטעמו.

 

המשך יום נעים עד כמה שאפשר,

בכבוד רב,

אתי אלטמן – דוברת

הצטרפו אלינו עוד היום וכתבו גם אתם לשר החינוך:

ניתן לשלוח מכתבים ללשכת שר החינוך גדעון סער לכתובת: רחוב שבטי ישראל 34 ירושלים וגם בפקס 02-5602246 וגם במייל ללשכתו בכתובת:[email protected]