15/08/2011

 

 "כשאתה עם כלב, כל טיול יכול להפוך לדייט"

 

פורטל ההיכרויות JDAT ועמותת 'תנו לחיות לחיות' יוצאות בשיתוף פעולה שיווקי באמצעות מקאן אריקסון לרגל יום האהבה שיחול ביום שני 15.8.11. אתר JDATE , יזמין רווקים ורווקות לאמץ כלב או כלבה מעמותת 'תנו לחיות לחיות' ובאותה הזדמנות יסייע בידם למצוא אהבה. במסגרת המהלך יתקיים בקניון דיזינגוף סנטר בתל אביב, יום אימוץ כלבים תחת הסלוגן: "כשאתה עם כלב, כל טיול יכול להפוך לדייט".

 

יום האימוץ יחל בשעה 17:00 ועד 21:00 בדיזינגוף סנטר, במתחם שוק המעצבים בקומת הקרקע.
במהלכו, יסתובבו באזור הפעילות, פעילים של העמותה עם כלבים עונדי פפיון ויחולקו לעוברים ושבים דפי מידע ושבוע מתנה בג'ידייט. כל מי שיאמץ כלב יקבל חודש חינם בג'יי דייט וחבילת אימוץ מעמותת תנו לחיות לחיות.

 

"כלב מכניס אהבה לחיים, זה בדוק" אומרת אתי אלטמן, מייסדת 'תנו לחיות לחיות' "בימים האלה, כשבכל הארץ יש מאות כלבים נטושים שמחפשים בית ואהבה, השידוך עם רווקים ורווקות הוא שידוך מושלם וחשוב, גם לכלבים וגם לרווקים. וכשיש לך כלב, הדרך לדייט היא קצרה יותר".

 

חנן מעיין, מנהל אתר JDate בישראל: " JDateעוזרת לך למצוא אהבה ולכן שמחנו לשיתוף הפעולה עם 'תנו לחיות לחיות' לקראת ט"ו באב. כל הפלטפורמות שיכולות להוות הזדמנות למציאת אהבה אמיתית מצוינים לנו ולגולשים שלנו באותה המידה".

אודות JDate

היום בישראל יש כמיליון פנויים ופנויות שמתוכם כ-500 אלף גולשים רשומים באתרי ההיכרויות בישראל. אתר ההיכרויות JDate פועל בישראל משנת 2001 ומיד הפך למוביל בתחומו, כאשר מדי ערב נכנסים לאתר 10,000 גולשים בחיפושם אחר אהבה. כ-4 מיליון גלויות חיזור נשלחות בין החברים ב-JDate מדי חודש.

אתר ההיכרויות JDate הינו אתר היכרויות בינלאומי, כאשר בישראל הוא הפך לשם גנרי להיכרויות ברשת. באתר יש כ-350 אלף חברים רשומים ומדי שנה עולה מספר החברים בו בכ-15%. לאתר- JDate.co.il