06/08/2011

תגיות:
,

תנו לחיות לחיות משיקה אמבולנס להצלת בעלי חיים

בהפנינג קיץ מיוחד לכלבים

יום א'  7.8.2011  בשעה 18:00  חוף הכלבים ת"א

 (סמוך להילטון דרומית למציצים )

בנוכחות השר להגנת הסביבה גלעד ארדן

 'תנו לחיות לחיות' מפעילה מזה 20 שנים רכב הצלה יחיד בישראל שמטרתו הגשת עזרה דחופה להצלת בעלי חיים ברחוב. לרכב החדש תא מבודד ומיזוג, תאים מיוחדים הניתנים לחיטוי והסעת עד 5 כלבים או 20 חתולים בו זמנית וכן ציוד רפואי לעזרה ראשונה, על מנת להקל עליהם את הסבל עד לקבלת טיפול וטרינרי.

 

האמבולנס של 'תנו לחיות לחיות' אמור לסייע לכ-150 כלבים וחתולים  מדי חודש – ביניהם בעלי חיים נטושים פצועים, חולים או מיובשים, גורים נטושים שלא יוכלו לשרוד ברחוב,  בעלי חיים שבעליהם מזניחים אותם או מתעללים בהם ועוד.

 

הוטרינרים אשר עובדים בשיתוף פעולה עם 'תנו לחיות לחיות' מברכים על האמבולנס החדש. לדברי ד"ר אלון שיינר: "אמבולנס כזה יכול לקבוע במקרים רבים אם כלב או חתול יחיה או ימות, כיוון שסיכוייו של כלב שמדמם על הכביש או שהתיבש,  גבוהים יותר כאשר הוא מפונה בהקדם. ד"ר אבי פצ'ו מוסיף: אמבולנס לבעלי חיים הוא הכרחי כיוון שפעמים רבות אנשים נתקלים בבעלי חיים פגועים ולא יכולים לשנע אותם, ורק מסיבה זו הם אינם מקבלים טיפול דחוף ומיידי. הפעילות של תנו לחיות לחיות היא מבורכת בעייני כיוון שהיא העמותה היחידה שעונה לקריאות ומגיעה לפנות ולעזור לבעלי חיים".

 

טקס ההשקה של האמבולנס ביום א' 7.8 בשעה 18:00 בערב פתוח לקהל הרחב של כלבים ואוהבי בעלי חיים. הטקס יתקיים בחוף הכלבים. עם כיבוד וצ'ופרים לכלבים שתגיש חברת טל-גל, משווקתן פורינה מזון לכלבים.

 

עמותת "תנו לחיות לחיות" הינה ארגון ללא מטרות רווח, אשר פועל מזה 25 שנה במטרה לספק עזרה מיידית לבעלי חיים נטושים והנתונים במצוקה, לשקמם ולמצוא להם בתים מאמצים. העמותה מפעילה את האמבולנס היחיד בארץ לחילוץ והצלת בעלי חיים, ומפעילה בית מחסה אשר מטפל בעשרות כלבים וחתולים מדי יום. כמו כן פועלת העמותה במישור המשפטי נגד הפוגעים בזכויות בעלי חיים  ובעד קידום זכויות בעלי חיים בישראל.  אתר האינטרנט:  www.letlive.org.il         המייל האדום: [email protected]