24/07/2011

תגיות:
,,,,,

החופש הגדול ממשיך לספק לנו מקרי התעללות בבעלי חיים: קבוצת נערים מבאר שבע שהגיעו לתל אביב, ככל הנראה לא מצאו מספיק עניין 'בעיר ללא הפסקה' ואחד מהנערים נצפה מכבה סיגריה על חתול רחוב ברחבת הסנימטק. החתול ברח מהמקום ובחורה שצפתה בנעשה החלה רודפת אחר הנערים המשועשעים ומצלמת אותם במצלמת הפלאפון שלה. תוך כדי שהיא לבדה רודפת אחריהם, היא כמובן התקשרה למוקד 100 של המשטרה שאמרו לה, לדבריה: "כי לא ניתן  כרגע לשלוח ניידת למקום". במקביל היא יצרה עמנו קשר ובמשך קרוב ל-45 דקות המשיכה לעקוב אחר הנערים בתקוה כי מישהו, בסופו של דבר, יגיע לעצור את החשוד לחקירה. אחרי מרדף ממושך, נעלמו הנערים מעיניה- אך בזכות הצילומים שצילמה אותר הנער החשוד והעמותה הגישה נגדו תלונה במשטרה.

לכבוד:

סנ"צ חיים פדלון

רמ"ד הגנת הסביבה – משטרת ישראל

באמצעות אימייל

 

הנדון: תלונה על חשדות לכאורה להתעללות בבעלי חיים  

  

  1. עמותת תנו לחיות לחיות הנה "ארגון למען בעלי חיים", כהגדרתו בחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד – 1994 – ומוסמכת לפעול להגנתם ולרווחתם של בעלי החיים בישראל, כאמור בחוק, ובכלל זה להגיש קובלנות פליליות ובקשות לצווי מניעה.

  2. בתאריך 14.07.2011 בשעות אחר הצהריים בוצע לכאורה עבירה על חוק צב"ח. התלונה הינה כנגד מ' מב"ש. על פי הדיווח הנער הזה כיבה סיגריה על גופו של חתול רחוב בסמוך לסינמטק בת"א. האירוע דווח למוקד 100 של המשטרה אך לא נעשה דבר בעניין.

  3. פרטי הנער

  4. קישור לעמוד הפייסבוק

  5. אין כל ספק כי במידה ויאומתו החשדות, מדובר במעשים הנוגדים את חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) , התשנ"ד – 1994, האוסר על התעללות כלשהי בבעלי חיים, לרבות פגיעה בבעלי חיים וברווחתם.

1.       אבקשך לפעול בדחיפות בנושא ולהורות לגורמים המתאימים במשטרה למצות חקירה עד תום בהקדם האפשרי