17/09/2017

תגיות:
,,

 מבצע אהבה בסוף הקיץ ב'תנו לחיות לחיות':

מרחיבים את המשפחה ואת הלב במחירי סוף עונה

17 עד 23 לספטמבר

הסתיים החופש הגדול, השנה העברית מסתיימת ועמה גם עונת הקיץ, המתאפיינת במיעוט אימוצים והכלובים בבית המחסה לכלבים נטושים מלאים. לכבוד הסתיו עמותת 'תנו לחיות לחיות' מציגה את המחמם הרשמי – חבר פרוותי!  והשבוע גם משלמים פחות על חבילת האימוץ!

בשבוע האחרון של הקיץ, בתאריכים 17-24 לספטמבר, עמותת 'תנו לחיות לחיות'  מציגה את מבצע "אהבה בסוף הקיץ" ומציעה להגיע לבית המחסה בכפר רות או למרפאות של 'תנו לחיות לחיות' בר"ג או באשקלון ולהרחיב את המשפחה במחיר מבצע! אמצו עוד השבוע כלב וקבלו חבילת אימוץ מוזלת, בעלות של 400 ש"ח בלבד ואהבת אמת. חבילת אימוץ לכלב כוללת: סירוס או עיקור, 3 חיסוני משושה לגורים או חיסון משושה אחד לבוגר, תילוע, חיסון תולעת הפארק, כלבת, שבב, קולר ורצועה.

מידע שחשוב לדעת:

עמותת 'תנו לחיות לחיות' מחזיקה בכ-כ-300 כלבים ו-100חתולים. 'תנו לחיות לחיות' הינה העמותה היחידה בישראל אשר נותנת סיכוי לכל כלב או חתול, מחלצת ומטפלת בהם גם במצבים הקשים ביותר ומוצאת לכולם בתים, גם אחרי שנים. כל זאת העמותה עושה ללא סיוע של המדינה ובעזרת תרומות בלבד. מחירי "סל האימוץ" הינם חלק קטן מן העלות שהעמותה משקיעה בהצלה, טיפול, שיקום והאכלה של כל כלב, ומאפשרים לעמותה להמשיך ולעזור לכלבים ובעלי חיים אחרים.