28/06/2011

 חשוב להבין כי אין שום קשר בין שני הבחורים: האחד מירושלים והשני מתל אביב. הקשר היחיד בינהם, ככל הנראה, הוא בהתעללות הקשה בחתולי הרחוב שבעירם. שני הסרטונים קשים מאוד לצפייה!!!

תנו לחיות לחיות פנתה למפכ"ל המשטרה ולראש הממשלה על מנת שרשויות החוק יטפלו אחת ולתמיד בתופעת ההתעללות בבעלי חיים בכלל ובשני הבחורים הללו בפרט.

 

לכבוד:

רנ"צ יוחנן דנינו

המפקח הכללי

משטרת ישראל



הנדון: תלונה על חשדות לכאורה להתעללות בבעלי חיים    

  1. עמותת תנו לחיות לחיות הנה "ארגון למען בעלי חיים", כהגדרתו בחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד – 1994 – ומוסמכת לפעול להגנתם ולרווחתם של בעלי החיים בישראל, כאמור בחוק, ובכלל זה להגיש קובלנות פליליות ובקשות לצווי מניעה.
  2. תלונה: התלונה כנגד  תושב ירושלים. על פי החשד, הנ"ל העלה בעמוד הפייסבוק שלו סרטון בו ניתן לראות ככל הנראה את הכלב שלו תוקף חתולת רחוב עד אשר היא מתה מהתקיפה. הנ"ל מתגאה במעשיו ועוד כותב בעמוד הפייסבוק כי יש עוד סרטון "רעיל יותר" שהוא יעלה אותו כאשר ימצא את הזמן.
  3. העמותה דורשת למצות את הדין עם האיש מכיוון שניתן לראות בבירור שמדובר בהרג חתול מכוון ואף נראה כי האיש מתכוון להמשיך במעשיו גם בעתיד.
  4. אין כל ספק כי במידה ויאומתו החשדות, מדובר במעשים הנוגדים את חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) , התשנ"ד – 1994, האוסר על התעללות כלשהי בבעלי חיים, לרבות פגיעה בבעלי חיים וברווחתם.

1.       אבקשך לפעול בדחיפות בנושא ולהורות לגורמים המתאימים במשטרה למצות חקירה עד תום בהקדם האפשרי

סרטון ירושלים-קשה לצפייה

סרטון תל אביב-קשה לצפייה

אנו פונים לכל תושב במדינה הזו לעזור לנו למנוע את מקרי ההתעללות בבעלי החיים שצוברים תאוצה מדי יום ביומו ומגיעים למאות מקרים מדי יום! אנא- חתמו עוד היום על העצומה לראש הממשלה ועזרו לנו להפעיל לחץ ציבור להתערבות מיידית של הממשלה באלימות הבלתי מרוסנת כלפי בעלי החיים. כתבו בטופס זה ועזרו לנו להשמיע את צעקתם של אלו שאינם יכולים.

נשמח לקבל העתקים מפניותכם למייל: [email protected]