23/06/2011

 ביום ב' 4.7.2011 בשעה 23:00 תתקיים בסינמטק תל אביב הקרנה מיוחדת של "כלב אדום" – סרט הפתיחה בפסטיבל הקולנוע האוסטרלי. הקרנה זו היא שיתוף פעולה בין אייס (AICE) – העמותה לחילופי תרבות אוסטרליה ישראל, המקיימת את הפסטיבל בישראל זו השנה השמינית ברציפות, סינמטק תל אביב ועמותת "תנו לחיות לחיות". מחצית מן ההכנסות יועברו כתרומה לעמותה. 

 

מחיר כרטיס – 35 ₪ בלבד, מומלץ להזמין מראש!

הזמנה בטל': 03-6060800 או בסינמפון 03-5157929

בואו להתאהב ב'כלב אדום' האוסטרלי, ובאותה הזדמנות לעזור לכלבים נטושים בישראל.

כלב אדום מספר את סיפורו האמיתי של כלב אגדי שאיחד קהילת כורי פחם מבודדת בזמן נדודיו בספר האוסטרלי בשנות ה- 70 וה- 80, בחיפוש אחר אדונו. בתקופה בה העיירה המרוחקת והקטנה הופכת למרכז כרייה משמעותי, מצליח הכלב להתיידד עם כל מי שפוגש בו, גם עם הגברים המחוספסים ביותר שעדינותם המפתיעה מתגלה. סרט מרגש ונוגע ללב על חברו הטוב ביותר של האדם, עיבוד של ספרו הפופולארי של הסופר עטור הפרסים לואי דה-ברנייר. (אוסטרליה,2011, 92 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית)

טריילר של הסרט

מומלץ לצפייה: האודישון המשעשע של הכלב- כאן

"התבוננות משעשעת ולעיתים עצובה בזוית של החיים האוסטרלים, שנדיר כי מקבלת ביטוי אוהד ומדויק כל כך… חוש ההומור ברוח 'דבר אינו קדוש', פועל בטבעיות וללא מאמץ. אם לשפוט ע"פ הצחוק באולם, זהו סרט שיגרום לכולם 'לכשכש בזנב' בכל מקום בו יוקרן" (ג'יילס אנדרטון, גארדיאן)

פרטים נוספים על הפסטיבל ניתן למצוא כאן