19/06/2011
"אחותי מנהלת תחנת דלק היום בשעות הצהרים השאירו בתחנת דלק 5 גורי חתולים קטנים קטנים…
אחותי במקרה היום לא היתה בתחנה אז האחראית משמרת שלה לקחה את הגורים ושמה אותם במחסן עד שנגיע וניקח אותם לחנות חייות שיאמצו אותם….
במהלך הנסיעה חזרה הביתה אנחנו מקבלות טלפון מהעובדת שלה שאמרה שהעובד שבדיוק הגיע למשמרת הוציא את הקרטון מהמחסן ולקח את החתולים לאן שהוא וניראה לה שהוא הרג אותם….
בהתחלה לא האמנו שזה אמתי…הלכנו לתחנה לבדוק אחותי דברה אם העובד שלה והוא אמר לה שמשהו בא ולקח אותם,
אני גם עשיתי סיבוב זריז בפחים ולא מצאתי כלום, במקרה ראינו חתולה צעירה משהו בסביבות ה3 חודשים שאחותי נותנת לה לאכול בתחנה… נסינו לקחת אותה אבל היא לא נותנת שיגעו בה, אחרי זמן מסוים עזבנו את התחנה ועלינו הביתה….
אחרי שעה בבית אנחנו מקבלות שוב טלפון מהעובדת שניראה לה שהוא הרג גם את החתולה הקטנה הנוספת שהיתה שם, היא ספרה לנו שהיא באה לתת חלב לחתולה שהיתה בתחנה…אבל העובד אמר לה: 'לא צריך לא צריך' (היא קצת מפחדת ממנו) אז היא לא יצאה.
אחרי כמה דקות הוא יצא מהתחנה והיא בחנה מה הוא עושה היא ראתה שהוא מנסה לתפוס את החתולה אז היא יצאה החוצה הוא אמר לה להיכנס.
אחרי כמה דקות היא ראתה שהוא משתמש בצינור מים שבחוץ ושהוא שוטף ידיים עם כלור.
אנחנו בבית לא היינו כול כך שקטות אז החלטנו לרדת לתחנה שוב ולבדוק שוב בפחים…. הפעם עשיתי בדיקה יסודית בפח הזזתי קרטונים ושקיות…. וחשכו עיני, ראיתי 3 גורי חתולים קטנים קטנים עם ראש מרוסק ומעיים בחוץ והעיניים שלהם היו בחוץ.. כנראה שהוא דרך עליהם וזה באמת נראה כך כי הראש היה מעוך….
דבר ראשון אחותי החליטה להעיף את העובד מהתחנה ומחר היא מתכוונת לדבר אם המנהל מרחב ולראות אם ניתן לפטר אותו על זה דבר שני שעשינו זה שצילמנו תמונות של הגורים המתים בפח… שישמשו להוכחה, דברתי עם העובדת שהיתה איתו במשמרת היא מוכנה להעיד וגם אני וגם אחותי..
עוד אתמול בערב אמא שלו התקשרה לאחותי לאיים אליה על זה שהיא העיפה אותו מהעבודה ושהיא תתלונן עליה במשרד הבריאות על זה שהיא החזיקה חתולים במחסן….. אז אחותי אמרה לה שמה שהוא עשה זה עברה על החוק וזה חוק עונשין… אז אמא שלו החוצפנית אמרה שהם סך הכול היו חתולי רחוב….סך הכול חתולי רחוב… ועוד אחרי שכול מה שאחותי ספרה לה בטלפון איך הוא דרך עליהם ומעך אותם ושזה עברה על החוק להתעלל בבעלי חיים בארץ… אמא שלו אומרת : 'טוב אני לא יגיש תלונה אתם לא תגישו תלונה'….. אבל הוא חייב להענש על זה."

תנו לחיות לחיות פנתה לסנ"צ חיים פדלון שהורה לפתוח בחקירה.

תנו לחיות לחיות הגישה תלונה במשטרת נהרייה כנגד עובד התחנה.

ואתם- חתמתם כבר על העצומה ?