17/05/2011

 לכבוד

   שרותים וטרינריים ניידיםR S Q

לידי : ענת

הנדון : מבצע עקור/סירוס חתולי רחוב, וכלבים  בתוך המגזר הערבי /פרויקט "מאלימות לחמלה"

 

במילים אלו ברצוני לומר "ת ו דה"  לכם :  דר' משה סלומוביץ' , דר' אסי דר,  דר' יליזבטה, ו- ניר נמר, האסיסטנט, אתם צוות רפואי יקר,  קבלו את תודתי והערכתי העמוקה על המקצועיות, היחס האנושי וההתייחסות כולה למבצע העקור שיזמה עמותת "תנו לחיות לחיות" בתוך חוות הצאן, שבה מתקיימת פינת שיקום כלבים משוטטים ופגועים, במסגרת המיזם "מאלימות לחמלה " כלפי חיות מחמד בתוך המגזר הערבי.

מבצע העיקור/סירוס התחלק לשני שלבים :עיקור/סירוס של להקת חתולי רחוב שצמחה לה בשטח, וכן יום שלם לעיקור הכלבים המשוקמים של תנו לחיות לחיות וכן כלבי העבודה והשמירה של חוות הצאן.

 התנאים בשטח לא היו קלים, ולמרות זאת,  ניתנה המון תשומת לב לכל חיה שעוקרה, בהשגחה וביחס  מאד עדין ומקצועי, עם דגש על הקלת הסבל, ככל שניתן .

כמובילת המיזם "מאלימות לחמלה", הכולל בתוכו מספר נתיבי פעולה בו-זמניים, של איסוף חיות מהשטח, שיקומם, עריכת ימי אימוץ וכן הדרכה והסברה, בתוך מסגרות חנוכיות שונות, להגברת המודעות של שינוי

הקונצפט הקיים, מאלימות לחמלה ,להבנה והכרה בצורך לשינוי ההתנהלות הקיימת –  אני רואה בצורך ובחשיבות של קיום "מבצעי"  עיקור/סירוס חיות משוטטות בשטחי הכפרים באזור הגליל, כחלק מפתרון

הסבל הנוראי שעוברות חיות אלה , ללא פיקוח על ההמלטות.

 מקוה מאד שביחד  נצליח להביא למודעות הצורך בעיקור וסירוס חיות משוטטות, בפני הרשויות באזורים הכפריים.

בהערכה

 

רות מאי

תנו לחיות לחיות/גליל