19/08/2013

תגיות:
,,,,,,

הדמעות לא יכולות לעצור רק מהמחשבה על חוסר האונים הנורא, על המוות שמרחף כשאתה מבין שאתה כלוא בתוך קיר גבס, הגבס שמחלחל לקני הנשימה, לעינים השורפות, לגור שלה, שלא יכלה להגן עליו, חלשה ואבודה.
אחרי 10 ימים מישהו מחליט סוף סוף לקרוא למחלץ….צביקה "מחילוץ צבי" מגיע ומחלץ אותה ואת הגור שלה במצב קשה.

כעת קאירה וסיד אצלנו במרפאה. מיובשים, פצועים, כואבים.

אנחנו נודה לכל תרומה עבורם. הם יעברו כעת סדרת בדיקות וטיפולים בתקווה שלא הגענו מאחור מדי..אנא עזרו לנו לממן את הטיפולים בהם. לתרומה, נא לציין בהערות שהתרומה היא "עבור קאירה וסיד" https://www.letlive.org.il/donations אנחנו כמובן נמשיך ונעדכן אתכם במצבם.



אנחנו מודים לכל האנשים היקרים שדואגים לקיארה וסיד. לצערנו, אנחנו עדיין חוששים לחייה של קאירה האם. היא עדיין לא אוכלת, מאוד מאוד מיובשת! היא תשושה ואינה מתהלכת או מגיבה לנעשה סביבה…אנחנו חרדים לה אך מקווים לטוב…

סיד הקטנה מרגישה טוב. אוכלת, שותה, שומרת על אמא, לא נותנת לנו להתקרב אליה..מרגשת עד דמעות

רק הזמן יגיד מה יהיה עם קאירה. בגלל שהיתה מיובשת למשך 10 ימים, אנחנו יכולים לשער שיש פגיעה בכליות…הפצעים מאוד מוגלתיים, עדיין לא ברור אם הגבס שהצטבר בעיניה (ראו תמונות קודמות) פגע בראייה שלה…כל זאת נוכל לדעת רק לאחר שתתאושש ותתחזק, כעת אנחנו לא רוצים לערוך לה בדיקות שאולי לא תעמוד בהן…היא מקבלת, ללא הפסקה, נוזלים דרך הוריד.
עצוב. לראות אותה כך ולחשוב על כל מה שעברה..נראה כי היא עדיין במצב של הלם ואפשר רק לקוות שהאהבה שהקטנה שנותנת לה ועם האהבה שהיא מקבלת במרפאה (אנחנו מלטפים אותה הרבה אך היא אינה מגיבה..) ייתנו לה כוחות להמשיך ולהיחלם לחיות.
אנחנו כמובן נמשיך ונעדכן אתכם.
אנסה לענות על השאלות שלכם..מי שקיבל את הקריאה היה צביקה "מחילוץ צבי". מי שהתקשרה דיוחחה על יללות שנשמעו מקיר הגבס במשרד שבו היא עובדת במשך 10 ימים..אנחנו לא יודעים איך הגיעוו לשם, יכול להיות שנפלו מתיקרת המשרד, יכול להיות שמי שבנה את הקיר לא ממש התעניין בנעשה, אנחנו לא יודעים איך הגיע לשם…אנשי המשרד אומנם קראו למחלץ, אבל לא ממש התעניינו בשלומם של השניים ולכן צביקה העביר אותם אלינו. מכיוון ואנשי המשרד לא מממנים את הטיפול הרפואי שלהם,….אנחנו זקוקים לתרומות שלכם. נודה לכל תרומה ונמשיך ונעדכן אתכם בכל התפתחות במצבם. 
לתרומות עבור קאירה וסיד, יש לציין בהערות שהתרומה היא "עבור קאירה וסיד"https://www.letlive.org.il/donations תודה!


תודה לכל האנשים היקרים שדואגים לשלומם של קאירה וסיד. כפי שניתן לראות בתמונה, סיד הקטנה מרגישה, פיזית, מצויין. היא רב היום נמצאת על הגב של אמא..דואגת לה נורא…כמה מרגש וכמה כואב זה שקטנה כמוה צריכה לדאוג לאמא ולא ההפך….
קאירה, התחילה לאכול מעט בימים האחרונים וזה כמובן מעודד. לצערנו, ככל הנראה היא משותקת ברגליה האחוריות ובזנב…נכון לעכשיו היא לא מצליחה להרים את עצמה…גוררת את עצמה מעט בכלוב..נראה שלא שולטת בצרכיה…אנחנו ממשיכים לעקוב אחריה מקרוב, בימים הקרובים, לכשתתחזק היא תתחיל לעבור בדיקות. היא עדיין מחוברת לנוזלים להשלים ולהזין את הגוף שלא ידע טיפת מים 10 ימים..
אנחנו מאוד מקווים לשינויי. מאוד מקווים שהקטנה שיודעת לשבת על אמא ולעסות לה את עמוד השידרה…תצליח לעזור לנו לראות שינויי בפלג גופה התחתון…
לאחר שתעבור את הצילומים והבדיקות אנחנו כמובן נעדכן אתכם. 
לתרומות עבור קאירה וסיד, יש לציין בהערות שהתרומה היא "עבור קאירה וסיד"https://www.letlive.org.il/donations או בטלפון 036241776


תודה רבה לכל האנשים היקרים ששואלים, מתעניינים ותורמים למען קאירה וסיד! בזכות התרומות שלכם הטיפול בקאירה ממשיך! לצערנו, עם חלוף הימים, כשראינו כשאין שום התקדמות בפלג גופה התחתון, החלטנו לנסות ולהעביר אותה סדרת טיפולי דיקור.
העברנו אותה, ביחד עם סיד הקטנה כמובן, לבית החולים הוטרינר בבית דגן.
ובאמת שלא היינו יכולים לעשות זאת בלי התרומות שלכם ועל כך שוב המון תודה.
קאירה מאושפזת שם כעת שבוע. 
בבית החולים הוטרינרי חושבים כי קאירה סובלת מחיידק הטטנוס שחדר, ככל הנראה, דרך הפצעים הפתוחים ומכאן חוסר התנועה בפלג גופה התחתון. כעת צריך לחכות שהרעלן יסולק מהגוף והתנועה תחזור…דבר שעלול לקחת חודשים..!
החבישה שאתם רואים בצווארה היא לאחר שהוכנס קטטר מרכזי לשם שטיפת הפצעים במי חמצן. היא מקבלת נוזלים, ווליום ועוברת דיקור. ואולי החשוב מכל, מקבלת אין סוף אהבה מסיד הקטנה…! כמה שהקטנה הזו נאמנה לאמא שלה, רק הטבע יכול ליצור נאמנות מהפנטת שכזו!
אנחנו מבטיחים להמשיך ולעדכן, ממשיכים לקוות ולהתפלל שלכל הסיפור הנורא הזה, לכל התלאות הללו יהיה סוף טוב ונוכל לראות את קאיירה עומדת על הרגליים!
אנחנו לא אומרים נואש וממשיכים ונודה לכם אם תמשיכו איתנו כדי שנוכל לממן את עלויות האישפוז והטיפולים בבית דגן. .לתרומה, נא לציין בהערות שהתרומה היא "עבור קאירה וסיד"https://www.letlive.org.il/donations אנחנו כמובן נמשיך ונעדכן אתכם במצבם.