21/02/2011

תגיות:
,,,

"אני גרה בדירה קרקע בחצר שלי יש חתולים שאני מאכילה אותם השכן לידי זה לא מוצא חן בעיניו זה מפריע לו הוא פשוט לוכד אותם ומעביר אותם למקום אחר כמה פעמיים אני מביאה משטרה היא לא עושה כלום פעם אחרונה בלילה מאוחרת שמעתי חתול מילל פתחתי את הדלת יצאתי לגינה שלי וראיתי אצל השכן כלוב ובתוך יש חתולה כאב לי נורא הזמנתי משטרה .המשטרה הגיעה ובבקשתי מימנה להוציא את החתולה השכנה יצאה והתחילה לריב איתי ליד השוטר במקום שהשוטר יקח את הכלוב הוא ישאיר להם אותו אותו השכן ממשיך עד היום לוכד את החתולים הבשכונה שלי כמעט איין יש קצת.. כואב לי הלב  אייך שהוא מיתעלל בהם יש לו גם רובה האוויר הוא יורה עליהם השכנה סיפרה לשוטר שהיא קיבלה אישור מהוטרינר זה לא נכון היא פשוט שיקרה היא משתפת פעולה יחד עם בעלה נא ליצור איתי קשר טלפוני תודה"

תנו לחיות לחיות הגישה תלונה במשטרת שדרות:

לכבוד:
סנ"צ יחיאל בוהדנה
מפקד משטרת שדרות
פקס: 08-6620430

הנדון: תלונה על חשדות לכאורה להתעללות בבעלי חיים  

1.    עמותת תנו לחיות לחיות הנה "ארגון למען בעלי חיים", כהגדרתו בחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד – 1994 – ומוסמכת לפעול להגנתם ולרווחתם של בעלי החיים בישראל, כאמור בחוק, ובכלל זה להגיש קובלנות פליליות ובקשות לצווי מניעה.
2.    למשרדי עמותת תנו לחיות לחיות הגיע דיווח על חשד לכאורה ללכידה לא חוקית של חתולים בעיר שדרות. (מצורף הדיווח המקורי כפי שהגיע אלינו).
3.    אין כל ספק כי במידה ויאומתו החשדות, מדובר במעשים הנוגדים את חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) , התשנ"ד – 1994, האוסר על התעללות כלשהי בבעלי חיים, לרבות פגיעה בבעלי חיים וברווחתם.
אבקשך לפעול בדחיפות בנושא ולהורות לגורמים המתאימים במשטרה למצות חקירה עד תום בהקדם האפשרי

מצורף:

•    הדיווח המקורי כפי שהגיע
•    טופס עדות.

סה"כ 3 עמודים כולל דף זה.