18/10/2015

תגיות:
,,,,,,,

כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, באהבה גדולה, אנחנו מקדישים את פוסט השבת שלנו לולדה המדהימה.

היא אימצה אצלנו את צ'יפה הכלבלב המתוק בעולם, היא התנדבה לצלם אצלנו בכלבייה את הכלבים שמחכים לבית ולפני שבועיים, כששוב הלב דיגדג וקרא לה לעזור לזנבות, היא הקימה דוכן פרחים, כל כולו למען בעלי החיים.

Chiefa – flowers & more הוא שם העסק של ולדה (שימו לב ששם העסק נושא את את שמו של צ'יפה הכלבלב) בו מעמידים דוכני שזירת פרחים באירועים מיוחדים.

על מנת לעזור לזנבות, ולדה הזמינה אקסטרה פרחים וצירפה אליה חברים מבורכים וביריד שהתקיים לפני שבועים, היא וחבריה עבדו ללא תמורה, שזרו באהבה פרחים כשכל ההכנסות עברו למען בעלי החיים: לשיקום הכלבייה בגליל שהוצתה ולטיפולים במני האהוב שאושפז.
כמה נתינה ואהבה שיש לולדה לבעלי החיים. איזו דרך מקורית היא לשתול אהבה ולהפריח אותה לכל עבר כדי לעזור לבעלי החיים.
תארו לכם עולם שבו כל בעל עסק יוצא מהבועה ותורם את חלקו לעשות שיהיה לנו, להולכים על 2 או על 4 קצת יותר טוב……כבר כתבתי את זה בעבר אבל אכתוב זאת שוב ושוב, כי כל אחד יכול תמיד למצוא דרך לעזור למישהו.
ולדה היקרה, אנחנו שולחים לך מכאן תודה ענקית וחיבוק גדול, על הנתינה האין סופית שלך למען בעלי החיים. אנחנו מכירים אותך כבר שנים ארוכות ובכל פעם מחדש, בדרכים מקוריות ויצירתיות, את מוצאת, בדרך שלך (שזה קסם ממש) איך להעניק ולעזור, לתרום ולהפיץ את החמלה והאהבה שלך לבעלי החיים.
שתמיד תהיה מוקפת בשדות פורחים של אהבה ללא תנאים, כמו האהבה שלך לבעלי החיים.
שתהיה לכולכם שבת שלום