30/07/2017

תגיות:
,,

אנחנו רוצים לשתף אתכם באימוץ מרגש במיוחד, אימוץ שלא השאיר אצלנו אף עין יבשה, אימוץ כזה שזוכים בו, לצערנו, פעם בשנים של המתנה.
אלמו האהוב שלנו, כלב ששהגיע אלינו עם מחלת עור שכמובן שבתנאי הכלביייה, למרות הטיפול שקיבל, רק הלכה והחמירה. אבך אף אחד לא רצה להשקיע בכלב עם בעיות עור. אף אחד לא הסתכל בכלל לכיוון של הכלב שיש לו כל כך הרבה קרחות ופצעים בעור.
כלב מלא באהבה, מסתדר עם כולם, אבל בני האדם שפטו אותו לפי המראה שלו וממש לא מצאו בליבם חמלה לעזור דווקא לאלמו שהיה זקוק לבית במהרה.

אז הוא חיכה וסבל שנתיים בכלוב, עד שהגיעה טלי והוציאה אותו לאומנה בבית. הוא טופל ללופוס למרות שלא היה אבחון חד משמעי.כל הזמן טופל עם אנטיביוטיקה וסטרואידים למחלת העור שלו ( החשד היה שיש לו ארוזיות ולקויות עוריות משנית ללופוס) .
כעבור שנה בביתה של טלי, אלמו הגיע אלינו למרפאה עם רגל אחת בגודל פיל עם זיהום עמוק ברגל.ככל הנראה עקב טיפול ארוך בסטרואידים) מאז יצא ונכנס מאשפוז במרפאה ואף בבית דגן.עבר תהליך אבחוני ששילב את דר עינת יס שהיא מומחית פנימית. ואת דר גילה צור ז"ל דרמטולוגית בחסד.
האבחון הסופי שהוא סובל מלישמניה ומלופוס. שתי מחלות שפוגעות גם בעור וגם באברים פנימים ועל זה התישב בשלב מסוים גם דמודקס.

בחצי שנה האחרונה הופיעו סימנים עצבים של חולדת שרירי פנים( עיפעף ושפה) על רקע נוירולוגי. נבדק במחלקה הנוירולוגית על ידי דר אורית חי.טופל אנטיביוטית.וכרגע יציב מבחינה זו.

במקום אחר, את אלמו היו מזמן ממיתים. אך אחד לא היה משקיע בכלב שסוחב בגופו כל כך הרבה מחלות, בכלב שהטיפול בו עולה אלפי שקלים, בכלב, שרב הסיכויים שלעולם לא ימצא מאמצים. אצלנו, כמו שאתם כבר יודעים, לא מוותרים על אף אחד.

אלמו טופל על ידי צוות המרפאה המדהים שלנו וכשהמצב שלו החמיר אריאלה, המלאך של אלמו, נכנסה לתמונה. היא לקחה אותו לביתה אחרי אישפוזים ארוכים, היא העניקה לו כל כך הרבה אהבה, שהמצב של אלמו פשוט השתפר פלאים.
אסור לו לטייל בשמש בגלל שחשיפה לשמש לא בריאה בכלבים שסובלים ממחלות אלו, הוא צריך לקבל תרופות ולהיות במעקב במרפאה, אבל אריאלה לא נרתעה, כי הלב של אריאלה הוא פשוט ענק.

השבוע, אריאלה ואלמו החליפו סטטוס מאומנה לאימוץ. השבוע, אריאלה גרמה לנו להאמין בקיומם של מלאכים שתפקידם בעולם הזה הוא להציל את חייהם של אלו שבסך הכל רוצים לחיות.
תודה אריאלה!