31/10/2010

תגיות:

בעקבות ידיעה שהתפרסמה אתמול, ה-25.10.2010, בעיתון 'ידיעות אחרונות' תחת הכותרת "לאפשר ירי בחתולים שחיים טבע"-בה מבקשים אנשי החברה להגנת הטבע לאפשר ירי בחתולים החיים בטבע
תנו לחיות לחיות יוצאת בקריאה לכל אזרחי מדינת ישראל-להגיע עמנו ביום שני ה-1 לנובמבר ולהפגין מול משרדי החברה להגנת הטבע!

תנו לחיות לחיות נלחמת מדי יום ביומו במקרי התעללות קשים וחמורים ולא האמינה כי החברה להגנת הטבע תיקח חלק במעגל אלימות זה.

במקום שהחברה להגנת הטבע תעודד העברת חוקים כגון עיקור וסירוס שמטפלים בצורה הומאנית בבעיה, היא פונה אל משכן הכנסת ומצליחה להעביר חוקים המעודדים אלימות ובשום דרך לא פותרים את הבעיה.

מצב חתולי הרחוב בישראל כיום הוא תוצאה של הזנחה פושעת במשך שנים של ממשלות ישראל לדורותיהם, שלא נקפו אצבע לטיפול בחתולים בכלל ובחתולי הרחוב בפרט.

הטענה כי החוק החדש ירחיב את 'ההגנה' על חיות הבר נוגד את חוקי הטבע הבסיסים ואין לשום אדם, גם אם הוא מנהל החברה להגנת הטבע או מדען מהתחום הזכות לקבוע איזה בעל חיים יישאר בחיים ובאיזה בעל חיים יש לירות.

החוצפה לדרוש את הסדרת רישום החתולים וקביעת החוקים שיאסרו את האכלתם ברחובות היא פשוט קביעת גזר דין מוות בייסורים ארוכים ואוי ליום שבו כנסת ישראל תאשר דבר כזה.

אנו מזמינים את החברה להגנת הטבע ליצור עמנו מעמד חדש לחתולי הרחוב בישראל ולצאת בהכרזה כי החתול הוא חיה מוגנת-דבר שהיה צריך להיעשות כבר לפני שנים ארוכות והיה חוסך את מותם של אלפי חתולים.

עד שלא יחזרו בהם מקריאה זו- אנו נהיה שם להראות להם כי מבחינתנו זו אינה 'הגנה' על הטבע!!!!!

אומרים די לאלימות !

משרדי החברה להגנת הטבע
יום שני, 1.11.2010
רחוב הנגב 2, תל אביב
שעה: 14:00

לדף ההפגנה בפייסבוק